خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

نوک پیکان امنیت در کشور نیروی انتظامی است

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۵۵۰

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: نوک پیکان امنیت در کشور نیروی انتظامی است و سازمان قضائی نیروهای مسلح حامی و پشتیبان این نیرو است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام شکرالله بهرامی، رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح در مراسمی که در قرارگاه امام علی (ع) با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور و سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی برگزار شد، افزود: ناجا با توجه به تنوع مأموریت هایش از سالم ترین سازمان ها در کشور است.

وی ادامه داد: امروز به لطف خدای متعال و هدایت های فرمانده معظم کل قوا نیروی انتظامی در بهترین شرایط ممکن است و سازمان قضائی نیروهای مسلح، حامی و پشتیبان نیروی انتظامی است.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح  گفت: نیروهای مسلح نگهبان قلعه مردم هستند و باید در همه جا حضور داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه کارکنان نیروی انتظامی مجبورند هر جا که احساس کنند مساله ای پیش آمده یا خواهد آمد باید در صحنه باشند، گفت: حتی گاهی در این محل ها نظیر ورزشگاه ها، مجالس شادی و عزا ممکن است ضرباتی به آنها وارد شود که باید تحمل کنند.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح  با تاکید بر اینکه علیرغم اینکه نیروی انتظامی مجموعه ای گسترده و وسیع است اما جرایم با توجه به ماموریت های محوله در بین کارکنان کم است گفت: هر چند همین کم هم زیاد به شمار می رود و باید اصلا وجود نداشته باشد اما این نشان دهنده صیانت این نیرو است.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی با اشاره به اینکه امنیت مانند آب است، افزود: هیچ نعمتی گواراتر از امنیت نیست و در روایات نیز آمده است کسی که امنیت ندارد، زندگی ندارد.  

وی با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح به لطف و عنایت الهی و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا در اوج هستند، گفت: ریشه دشمنی ها و ناامنی ها نیز دقیقا همین موضوع است.

عالی ترین مقام قضائی در نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه دشمنان تلاش می کنند تا نیروهای مسلح را در بستر های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و ... زمین گیر کنند، گفت: باید حواسمان جمع باشد با ریشه یابی از وقوع اتفاق پیشگیری کنیم.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح با اشاره به جمع آوری  اراذل و اوباش گفت: ما باید تمام هم و غم خود را  در پیشگیری از وقوع اتفاق یا جرم بگذاریم.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی با بیان اینکه به طور کلی نیروهای مسلح از سلامت بالایی برخوردارند، گفت: صد در صد از این عزیزان حمایت می کنیم، نیروهای مسلح در دوران هشت ساله دفاع مقدس دنیا را به زانو در آوردند که مایه افتخار است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح ما وقتی داعش هدف خود را از بین بردن شیعه و مزار اهل بیت (ع) به عنوان نماد آن معرفی کرد اما سردار شهید "حاج قاسم سلیمانی" گفت که تا کمتر از سه ماه دیگر بساط داعش جمع خواهد شد و جمع شد.

عالی ترین مقام قضائی در نیروهای مسلح با تصریح اینکه اگر کسی شکایتی را مطرح کرد نباید در مرحله نخست احضار انجام شود، افزود: مقام معظم رهبری "مدظله العالی" نیز فرمودند:" احضار چیز کمی نیست" بنابراین باید اول تحقیقات میدانی صورت گیرد و در صورت به نتیجه رسیدن بدون سر و صدا به موضوع رسیدگی شود.

حجت الاسلام والمسلمین بهرامی با تاکید بر اینکه بنا نیست خدایی ناکرده با اقدامات قضائی به نیروهای مسلح که نگهبان قلعه مردم هستند خدشه ای وارد شود گفت: تمام هم و غم دشمن دو چیز است یکی اینکه در بین مسئولان جمهوری اسلامی ایران تغییر رفتار ایجاد شود.

وی در ادامه افزود: موضوع دوم اینکه دشمن در صدد ایجاد اختلاف بین نیروهای مسلح بوده که الحمدلله با هوشیاری شما عزیزان این موضوع خنثی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز