خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگوی ویدئو کنفرانسی عراقچی مطرح شد؛

آزادگان جزء ذخایر انقلاب اسلامی و مایه مباهات وزارت خارجه هستند

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۳۰۳

معاون سیاسی وزارت امور خارجه به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به کشور در دیداری ویدئوکنفرانسی گفت: آزادگان جزء ذخایر انقلاب اسلامی و حضور پر تعداد آنها در وزارت امور خارجه موجب مباهات این وزارتخانه است.

به گزارش ایلنا، "سید عباس عراقچی" معاون سیاسی وزارت امور خارجه به مناسب سی‌امین سالروز بازگشت آزادگان به ایران با آزادگان و ایثارگران وزارت خارجه دیدار و گفت‌وگوی ویدئو کنفرانسی داشت. 

در این گفت‌وگو  عراقچی ضمن تبریک اعیاد گذشته، فرارسیدن سالروز بازگشت آزادگان به وطن را به آنان تبریک گفت.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه، آزادگان را جزء ذخایر انقلاب اسلامی دانست  و حضور پر تعداد ایثارگران در وزارت امور خارجه را موجب مباهات این وزارتخانه ارزیابی کرد.

وی تاکید کرد: در وزارت امور خارجه علاوه بر آزادگان دوران دفاع مقدس، تعدادی از همکاران آزاده قبل از پیروزی انقلاب  اسلامی که در زندان های رژیم ستم شاهی تحت  شکنجه قرار داشتند و نیز آزادگانی که توسط گروه‌های تروریستی و تکفیری به اسارت  گرفته شده اند  حضور دارند و این امر حضور آزادگان در وزارت امور خارجه را متمایز می‌کند.

 عراقچی همچنین به اقدامات وزارت امور خارجه در جهت تکریم ایثارگران و خانواده های ایشان اشاره کرده و گفت: وزارت امور خارجه وظیفه خود می‌داند تکالیف قانونی خود دراین حوزه را با جدیت و به دور از پیچیدگی‌های  معمول اداری انجام دهد.

در پایان آزادگان ضمن تشکر از عراقچی، دیدگاه‌های خود درباره موضوعات مختلف ازجمله تقویت و ترویج فرهنگ ایثار در وزارت امور خارجه  و سیاست خارجی را مطرح کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز