خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام منتظری:

حل مشکلات کارگران هپکو، تا حصول نتیجه با جدیت پیگیری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۲۹۲

دادستان کل کشور از جلسه فردای خود با استاندار مرکزی نیز خبر داد و گفت: حل مشکلات کارگران هپکو، تا حصول نتیجه با جدیت پیگیری خواهد شد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین منتظری، دادستان کل کشور در نشست امروز شورای عالی قوه قضاییه به جلسه روز چهارشنبه هفته گذشته خود با مسئولان استان مرکزی برای رسیدگی به مسائل و مشکلات شرکت هپکو، تصریح کرد: در جلسه‌ای که با حضور معاون استاندار مرکزی و مدیران شرکت هپکو و دیگر مسئولان مربوطه برگزار شد، به تصمیمات خوبی رسیدیم و اقدامات خوبی شده که اعلام رضایت کارگران را هم به دنبال داشته است.

وی با اشاره به دیدار خود با مسئولان سازمان تأمین اجتماعی که دولت شرکت هپکو و ۷ شرکت بزرگ دیگر را به این سازمان واگذار کرده، از جلسه فردای خود با استاندار مرکزی نیز خبر داد و تأکید کرد: حل مشکلات کارگران هپکو، تا حصول نتیجه با جدیت پیگیری خواهد شد.

دادستان کل کشور همچنین با اشاره به مشکلات زندان‌ها و زندانیان و تقدیر از اقدامات رئیس سازمان زندان‌ها برای بهبود وضعیت زندانیان در مدت اخیر، از برنامه‌های دادستانی کل کشور برای سرکشی دوره‌ای دادستان‌ها و معاونان آن‌ها از زندان‌ها خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز