خبرگزاری کار ایران

بازداشت ۲۳ اخلالگر ارزی با گردش مالی ۳ هزار میلیارد تومانی درشیراز

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۰۱۴

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از بازداشت ۲۳ اخلالگر ارزی با گردش مالی ۳ هزار میلیارد تومانی در شیراز خبر داد.

به گزارش ایلنا، حیدر آسیابی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس گفت: طی اقدامات گسترده و شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان فارس که با محوریت و نظارت مستقیم دادستانی مرکز استان فارس صورت پذیرفت، ۲۳ نفر از اخلالگران بازار ارز که به نحو حرفه‌ای مبادرت به خرید، فروش و قاچاق ارز‌های خارجی کردند شناسایی و بازداشت شدند.

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه‌های متهمین مقادیر قابل توجهی ارز خارجی نیز کشف شد افزود: حجم گردش مالی آنان در چند سال اخیر حدود سه هزار میلیارد تومان بوده است.

 وی افزود: پرونده قضایی این متهمان به شعبه دهم بازپرسی دادسرای ویژه امور جنایی و جرایم امنیتی شیراز ارجاع و با عناوین اتهامی اخلال در نظام پولی، ارزی و اقتصادی کشور از طریق قاچاق حرفه‌ای ارز و پولشویی تحت رسیدگی است.

 آسیابی ضمن هشدار جدی به سودجویان و اخلالگران در بازار ارز و نظام اقتصادی کشور تاکید کرد: هرگونه معاملات غیرقانونی ارز تحت رصد کامل اطلاعاتی بوده و برابر موازین قانونی برخورد قاطع صورت می‌پذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز