خبرگزاری کار ایران

بابایی کارنامی خبر داد؛

تصویب طرح ساماندهی کارکنان قراردادی دانشگاه پیام نور در کمیسیون اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۸۴۰

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از تصویب طرح ساماندهی کارکنان قراردادی دانشگاه پیام نور جهت تامین نظر شورای نگهبان خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی بابایی کارنامی، سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در این نشست طرح ساماندهی کارکنان قراردادی دانشگاه پیام نور (اعاده شده از شورای نگهبان) مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این طرح در پی بررسی‌های صورت گرفته با حضور نمایندگانی از شورای نگهبان و سازمان‌های برنامه و بودجه و اداری و استخدامی کشور به تصویب رسید.

وی تصریح کرد: البته اعضای این کمیسیون بر مفاد مصوبه قبلی مجلس شورای اسلامی اصرار داشتند که در پی آن تعداد ۳ هزار نفر از کارمندان قراردادی واجد شرایط تعیین شده، تبدیل وضعیت شوند.

این نماینده مجلس یازدهم، تاکید کرد: در ادامه این نشست کمیته‌های اداری و استخدامی، اشتغال، کارآفرینی و روابط کار، تعاون و رفاه اجتماعی نیز به ارائه گزارش عملکرد خود از بدو تشکیل در دوره یازدهم مجلس تاکنون پرداختند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، یادآور شد: در این نشست رییس دانشگاه پیام نور و معاونانش، نماینده سازمان‌های برنامه و بودجه و اداری و استخدامی کشور و شورای نگهبان حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز