خبرگزاری کار ایران

بیانیه حزب مجمع ایثاگران به مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۷۸۵

حزب مجمع ایثارگران به مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم  

سی سال از ورود پیروزمندانه و غرور آفرین آزادگان مظلوم به خاک میهن گذشت . به این مناسبت جا دارد یاد و خاطره رشادت ها و پایمردی های آزادگان سر افراز که در زندان های  دژخیمان بعثی بیرحمانه ترین شکنجه ها را به جان خریدند اما در برابر دشمن سر ذلت فرو نیاوردند گرامی بداریم.

بی گمان آزادگی شاخه ای پر بار از درخت تنومند و پرثمر ایثار و شهادت است که ریشه در مکتب عاشورای حسینی دارد و آزادگان سربلند ما پرورش یافتگان مدرسه سالار شهیدان و آزادگان حضرت امام حسین ع بودند که  نه تنها در برابر رفتارهای غیر انسانی سربازان دشمن تن به تسلیم ندادند بلکه با استقامت ، تدبیر و رفتارهای مهربانانه  ماموران  دشمن بعثی را به  تعظیم در برابر  بزرگواری خود واداشتند . جامعه امروز ما   نیز بیش از گذشته به فرهنگ آزادی و آزادگی نیازمند است و آزادگان و ایثار گران گرامی بزرگترین سرمایه اجتماعی جامعه ما برای انتقال این فرهنگ به خصوص به  نسل جوان هستند.

حزب مجمع ایثارگران هم پای ملت قدر شناس ایران که در شرایط حاضر سختی‌های روزگار  و تحریم‌های خارجی را همزمان با نامرادی‌های داخلی تحمل می‌کند ، درود  و احترام خود را به یکایک آن آزاد مردان نثار  می کند  تا باشد که این پایمردی ها عزت و افتخار تاریخی ملت بزرگوار  را همچنان در دیگر مقاطع تکرار نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز