خبرگزاری کار ایران

مظفری در تذکر شفاهی:

دولت با طرح پیش فروش نفت گوشت تن خود را می‌خورد

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۷۱۰

یک نماینده مجلس گفت: دولت با طرح پیش فروش نفت گوشت تن خود را می‌خورد و لازم است در این طرح بازنگری جدی صورت گیرد.

به گزارش ایلنا، عبدالعلی رحیمی مظفری در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۲۶ مرداد) مجلس شورای اسلامی، طی تذکر شفاهی خود خطاب به مسئولین حکومت امارات، گفت: بدانید با امضای تفاهم نامه با رژیم اسرائیل سند ذلت و حقارت خود را امضا کرده اید و باید از سرنوشت انورسادات عبرت بگیرید.

وی ادامه داد: جا دارد از ستاد اجرایی فرمان امام و وزارت بهداشت برای اقدامات خود در ایام اوج گیری کرونا و پیش بینی های صورت گرفته جهت برگزاری کنکور تشکر کنم و به رئیس مجلس یادآور شوم که ایشان باید از شأن و جایگاه مجلس صیانت کند و اجازه ندهند شورای هماهنگی سران قوا از مواردی که رهبری اجازه تصمیم گیری به آن را داده است عبور کنند و تصمیماتی را بگیرند که حکم دور زدن مجلس را داشته باشد.

رحیمی مظفری در تذکری به وزیر نیرو، اظهار داشت: مشکل آبرسانی با حامش نویسی نامه ها حل نمی شود، همچنین به وزیر راه متذکر می شوم که مشکل گرانی لاستیک و بیمه رانندگان و بارنامه ها باقی مانده است و راه سروستان به کوار به قتلگاه تبدیل شده و باید هرچه سریع تر فکری برای آن شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز