خبرگزاری کار ایران

در صحن مطرح شد؛

توضحیات قالیباف درخصوص جلسه غیرعلنی امروز مجلس

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۵۲۷

رئیس مجلس شورای اسلامی توضیحاتی درباره جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدباقر قالیباف با آغاز جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۶ مرداد) مجلس پس از حدود ۲ ساعت جلسه غیرعلنی گفت: جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی با حضور تمامی نمایندگان با دستور کار بررسی بحث فروش اوراق سلف نفتی که در دستور کار شورای عالی هماهنگی اقتصادی است برگزار شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که شورای عالی هماهنگی اقتصادی در حال بررسی فروش و عرضه نفت است، بیان کرد: بر همین اساس در نشست دو ساعت غیرعلنی، روسای کمیسیون اقتصادی و برنامه و بودجه گزارش دادند و همکاران نیز نظرات خود را بیان کردند. این جمع بندی‌ها در تصمیم گیری نهایی شورای عالی اقتصادی در رابطه با این موضع تاثیرگذار است.

وی ادامه داد:در نهایت مقرر شد که کمیسیون انرژی، برنامه و بودجه و اقتصادی مجلس به صورت جداگانه و در صورت ضرورت مشترک به این موضوع را رسیدگی کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که در آخر این هفته کنکور سراسری قرار است برگزار شود، گفت: همکاران ما در کمیسیون بهداشت و درمان آموزش و تحقیقات در پایان این هفته کنکور سراسری  برگزار می‌شود، نمایندگان در حوزههای انتخابیه خودشان مخصوصا دوستانی که متخصص و پزشک هستند نظارت دقیقی را برای پیاده سازی پروتکل داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز