خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی هوایی ارتش:

تک تک آزادگان از سرمایه‌های نظام هستند

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۳۷۵

فرمانده نیروی هوایی ارتش همزمان با سالروز بازگشت آزادگان به کشور ضمن دیدار با جمعی از آزادگان این نیرو گفت: آزادگان منشاء خیر و برکت و سرمایه های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ نصیرزاده در جمع خلبانان و کارکنان آزاده با بیان اینکه آزادگان منشاء خیر و برکت هستند، اظهار کرد: شما عزیزان چه در دوران دفاع مقدس و چه در دوران اسارت همه خطرات و سختی ها را به جان خریدید و با افتخار و عزت دوران اسارت را پشت سر گذاشته و به کشور بازگشتید.

وی با بیان اینکه شما آزادگان زندگی بسیار پربار و سراسر عزت و افتخاری داشته اید، گفت: تک تک شما بزرگواران خدمات شایانی را به این نظام و انقلاب کرده اید و از سرمایه های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می گردید.

در ادامه رییس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا ضمن بیان این نکته که عزت، عظمت و استقلال کنونی کشور و ملت ایران مرهون ایثارگری ها و رشادت های شهدا، جانبازان و آزادگان در دوران هشت سال دفاع مقدس است افزود: آزادگان اسوه های صبر و مقاومت بوده و برای صیانت از دین مبین اسلام، نظام، انقلاب و کشور سال ها رنج اسارت در زندان های رژیم بعث عراق را تحمل کردند و سرافرازانه به میهن خود بازگشتند که خاطرات آن‌ها پلی برای انتقال فرهنگ عزت و استقامت ملت ایران به نسل‌های آینده است.

گفتنی است در این دیدار، خلبانان و کارکنان ازاده نیروی هوایی به بیان خاطرات ارزشمند خود از دوران اسارت پرداختند و در پایان با اهدا هدایایی از آن ها تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز