خبرگزاری کار ایران

وبینار ائتلاف جهانی برای صلح و عدالت برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۳۷۴

مجمع جهانی صلح اسلامی کنفرانس ائتلاف جهانی برای صلح و عدالت را با تأکید بر "بازخوانی اندیشه-های مقام معظم رهبری در حوزه صلح و عدالت" به صورت مجازی (وبینار) و با مشارکت نخبگان و اندیشمندان جهان، موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی و مجمع جهانی اهل بیت(ع)، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، سازمان صدا و سیما، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و دیگر ساز مان ها در ۲۷ تا ۳۰ شهریور ماه برگزار می کند.

به گزارش ایلنا، این کنفرانس که همزمان با روز جهانی صلح برگزار می شود با هدف گفتمان سازی اسلامی از موضوع صلح و عدالت در جهان و هنجارسازی جهانی از ارزش‌ها و اندیشه‌های بلند و مترقی اسلام در این حوزه در سازمان ها و محافل بین المللی و ایجاد یک گفتمان و ادبیات جهانی در حوزه صلح و عدالت پیگیری می گردد.

با توجه به مشکل ویروس کرونا دبیرخانه مجمع جهانی صلح اسلامی این کنفرانس اقدام به برگزاری این کنفرانس به صورت مجازی و وبیناری در ۲۷ تا ۳۰ شهریور ماه به مناسبت روز جهانی صلح در تهران با بیش از ۴۰ نفر از نخبگان داخلی و خارجی در چهار پنل در ۳ روز برگزار می شود.

از دیگر اهداف برگزاری کنفرانس ائتلاف جهانی برای صلح و عدالت، در گام اول بازخوانی و بازشناسی مبانی فکری و اندیشهای مقام معظم رهبری(مدظلله العالی) در حوزه صلح و عدالت و همچنین تولید ادبیات اسلامی ایرانی در این زمینه می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز