خبرگزاری کار ایران

حاج محمدی در بازدید از زندان گرگان مطرح کرد؛

دعوت از گروه‌های جهادی پزشکی برای حضور در زندان‌ها

asdasd
کد خبر : ۹۵۴۱۵۳

رئیس سازمان زندان‌ها با اشاره به خدمات بهداشتی و درمانی در زندان ها گفت: برای توسعه هرچه بیشتر خدمات درمانی در زندان‌ها نیازمند حضور نیروهای جهادی و پزشکان خیر در زندان‌ها هستیم.

به گزارش ایلنا، مهدی حاج محمدی، رئیس سازمان زندان ها در بازدید از زندان گرگان گفت: اصلاح و تربیت صرفاٌ فعالیت های فرهنگی در زندان ها نیست بلکه ارائه خدمات درمانی به آنان و رسیدگی به مشکلات خانواده نیازمند زندانیان نیز از مهمترین فعالیت های حوزه اصلاح و تربیت است.

حاج محمدی با اشاره به خدمات بهداشتی و درمانی در زندان ها گفت:برای توسعه هرچه بیشتر خدمات درمانی در زندان ها نیازمند حضور نیروهای جهادی و پزشکان خیر در زندان ها هستیم.

رئیس سازمان زندان ها ادامه داد: برای اجرای کامل برنامه های اصلاحی و تربیتی و پرورش روح و شخصیت زندانی ابتدا باید جسم او را مداوا کنیم.

حاج محمدی با بیان اینکه ترحم و دلسوزی نسبت به زندانیان باید محور فعالیت ها باشد گفت: در انجام خدمات زندانبانی باید دلسوزانه و بر اساس مسئولیت انسانی نسبت به همنوعان خودمان عمل کنیم.

رئیس سازمان زندان های کشور با بیان اینکه امنیت در زندان ها باید واقعی و بر اساس فعالیت های فرهنگی باشد افزود: وقتی نسبت به زندانی راٌفت و مهربانی داشته باشیم خود این امر موجب توسعه امنیت واقعی در زندان می شود.

وی تصریح کرد: امنیت پایدار در زندان ها با توجه و دقت همه ما در امور زندانبانی و رسیدگی به مشکلات زندانی میسر می شود.

عضو شورای عالی قضایی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: عمده درخواست های زندانیان مربوط به مسائل قضایی است و از این رو اجرای احکام زندان ها مسئولیت سنگینی دارند.

وی خواستار حضورمداوم مسئولان اجرای احکام زندان ها در داخل بند و صحبت حضوری با زندانیان شد.

گفتنی است معاون قضایی، اجرای احکام و امور مجلس به همراه مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی در روز دوم سفر به استان گلستان از زندان گنبد بازدید و با زندانیان این مرکز دیدار و گفتگو کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز