خبرگزاری کار ایران

ششمین جشنواره بزرگداشت حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی، امروز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۹۷۹

جشنواره بزرگداشت حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی با حضور رئیس قوه قضائیه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، جشنواره بزرگداشت حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی صبح امروز (شنبه) از سوی ستاد حقوق بشر قوه قضائیه و با حضور حجت‌الاسلام رئیسی ، مسئولان عالی‌رتبه قضایی و نماینده رهبری، برگزار می‌شود.

در این همایش، حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، رئیس قوه قضائیه، علی باقری کنی، معاون امور بین‌الملل و حقوق بشر قوه قضائیه، سید مجید تفرشی، معاون بین‌الملل ستاد حقوق بشر و آیت الله کعبی، نماینده مجلس خبرگان رهبری، درباره موضوعات مرتبط با حقوق بشر اسلامی، سخنرانی می‌کنند.

همچنین «فائق زیدان» رئیس شورای‌عالی قضایی عراق، «عبدالستار السید» وزیر اوقاف سوریه، «شیرین مزاری» وزیر حقوق بشر پاکستان، «خورخه آرئاسا» وزیر خارجه ونزوئلا و تعدادی از فعالان بین‌المللی حقوق بشری به صورت آنلاین و اینترنتی جهت حفظ و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پیگیری از کرونا دررابطه با وضعیت حقوق بشر در کشورهای جبهه مقاومت و تحریم‌های ظالمانه و یکجانبه آمریکا ، سخنرانی خواهند کرد.

قرار است در این همایش، ششمین جایزه حقوق بشر اسلامی و همچنین نشان سردار شهید سپهبد سلیمانی(محور دفاع از مستضعفان) به ۳ نفر اعطا شود و از  ۴نفر برتر در حوزه حقوق بشر تقدیر و جوایزی اهدا شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز