خبرگزاری کار ایران

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال:

پدافند هوایی خط مقدم دفاع از حریم آسمان کشور است/ در دفاع از کشور و انقلاب کوچکترین تعللی نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۴۷۶

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال در بازدید از تیپ مستقل و راهبردی امام علی(ع) گفت: کارکنان نیروی پدافند هوایی پیرو مکتب عاشورایی اند و بیعت آنان با آرمان های امام خمینی(ره) و انقلاب یک بیعت عقیدتی و ناگسستنی است که زیر پرچم فرماندهی معظم کل قوا ادامه دارد و با تقدیم جان های عزیز به اثبات رسیده است.

به گزارش ایلنا، سرتیپ دوم علی اکبر عباسی تجدد در بازدید خود از تیپ مستقل و راهبردی پدافند هوایی امام علی(ع) در جمع فرماندهان و کارکنان این یگان با ابراز خرسندی از مستقل شدن این یگان گفت: با استقلال این سامانه راهبردی و پیوستن به سایر سامانه‌های پدافندی، چرخه دفاع هوایی کشور تکمیل شده و بازوی بسیار قدرتمندی در برابر تجاوز دشمنانی که چشم به این آب خاک دارند به وجود آمده که خواب را از چشمان آنها ربوده است.

وی افزود: دشمنان باید بدانند که پدافند هوایی در دفاع از کشور و انقلاب کوچکترین تعللی از خود نشان نداده و با  تمام قدرت با آنها مقابله می کند. آنها باید بدانند کارکنان پدافند که خط مقدم دفاع از حریم آسمان کشورند، تربیت شده مکتب عاشورا هستند و با بهره گیری از این مکتب و الگو قرار دادن سید الشهداء و  شهدای کربلا، از هیچ ابرقدرتی واهمه نداشته و به چیزی به غیر از شهادت فکر نمی‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز