خبرگزاری کار ایران

بادامچیان:

بیش از ۵۰ درصد از اعضای حزب موتلفه جوانان هستند/ از رابطه با حزب کمونیست چین برای کمک به وزارت بهداشت در دروان کرونا استفاده کردیم

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۲۶۵

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، گفت: در حال حاضر بیشتر از ۵۰ درصد از اعضای حزب موتلفه را جوانان حدود ۴۰ سال تشکیل می‌دهند و در حزب هیچ مانعی برای فعالیت جوانان وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسدالله بادامچیان دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در نشست خبری این حزب که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، در خصوص مساله جوانگرایی در این حزب گفت: حزب یک جسم جامد نیست که ثابت بماند، پس از مدتی طبیعتاً نیروها پیر می‌شوند و افراد جوانی که در آن تشکلات حضور دارند به جای آن‌ها حضور می‌یابند. حتی در کشورهای غربی هم احزاب به همین شیوه فعالیت دارند و برخی احزاب علیرغم سابقه طولانی که دارند به مرور نیروهای جوان و جدید وارد و فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیشتر از ۵۰ درصد از اعضای حزب موتلفه را جوانان حدود ۴۰ سال تشکیل می‌دهند و در حزب هیچ مانعی برای فعالیت جوانان وجود ندارد.

دبیرکل حزب موتلفه درخصوص رابطه میان این مجموعه و حزب کمونیست چین و سایر احزاب در کشورهای مختلف نیز اظهار داشت: روابط ما با حزب کمونیست آنقدر نزدیک است که من در زمان کرونا به آنها نامه زدم و آنها ۴۰ هزار ماسک برای ما ارسال کردند و ما به وزارت بهداشت تحویل دادیم. البته روابط بین‌المللی ما تنها به احزاب کمونیستی محدود نیست بلکه ما کمیته احزاب اسلامی را در تهران داریم که آقای ترقی مسئول آن است و با هماهنگی وزارت خارجه و سایر دستگاه ها فعالیت می کند.

وی ادامه داد: نشست نیروهای مقاومت دیروز در تهران به میزبانی موتلفه برگزار شد که آیت الله نوری همدانی از این نشست و شخص بنده تقدیر کردند و من هم جواب نامه محبت آمیز ایشان را دادم.

بادامچیان درخصوص حوادث لبنان نیز گفت: ما در پی حادثه تاسف آور لبنان با حزب الله تماس گرفتیم و من به سید حسن نصرالله نامه ویژه فرستادم. همچنین به دیدار سفیر لبنان رفتم و ایشان از وضع لبنان به ما گزارش دادند.

وی با اشاره به اینکه سفیر لبنان درباره کمک‌های بین‌المللی مسائلی را مطرح کرد، گفت: من گفتم که کشوری مثل چین با برنامه از کمک‌های بین‌المللی استفاده کرد و موفق شد و کسی هم مثل شاه ما کمک‌های بیشتر موجب سقوطش شد. همچنین درخصوص نحوه بازسازی و تجربه خودمان به ایشان گفتم که ما پس از جنگ یک کمیته بازسازی تشکیل دادیم، آیت الله مهدوی را در راس گذاشتیم و مشکلمان حل شد. شما هم از خبرگان و بزرگان خود استفاده کنید و بازسازی را مردمی کنید.

بادامچیان با اشاره به اینکه در رقابت کره و چین با آمریکا معلوم است که آمریکا شکست می‌خورد، گفت: محور ایران، چین و روسیه بیش از ۲ میلیارد جمعیت دارند و اگر پاکستان و هند هم به این جبهه بپیوندند بیش از نیمی از مردم جهان را در اختیار دارند و می‌توانند به راحتی کار کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز