خبرگزاری کار ایران

بابایی کارنامی در تذکر آیین نامه‌ای:

مدرس خیابانی مافیای خودرو نیست

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۹۷۲

نماینده ساری در مجلس گفت: مدرس خیابانی مافیای خودرو نبود، بلکه مافیای خودرو افرادی هستند که در حال حاضر در زندان بسر می‌برند.

به گزارش ایلنا، علی بابایی کارنامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۲ مرداد) مجلس شورای اسلامی  در تذکر ماده ۷۵ آیین نامه داخلی مجلس خطاب به محسن زنگنه دیگر نماینده مجلس گفت: لطفا کمی سعه صدر داشته باشید، بنده نگفتم مجلس زیر چتر مافیا است، مدرس خیابانی مافیای خودرو نبود، بلکه مافیای خودرو افرادی هستند که در حال حاضر در زندان بسر می برند. از آنها بپرسید دیشب با چه کسانی جلسه داشته اند؟

نماینده ساری و میاندرود در مجلس یازدهم ادامه داد: بنده به عنوان نماینده مجلس براساس قانون حق اظهارنظر دارم ، بنده نمی توانم چون شما مخالف وزیر هستید، بنده هم مخالف باشم، چرا که براساس مدارک و مستندات اظهارنظر کرده و پای آن ایستاده ام و به آقای زنگنه ثابت خواهم کرد که افرادی در دوره قبل با ایجاد مافیای خودرو و فولاد و بکارگیری بازنشستگان چه کار انجام دادند.

وی افزود: از آقای زنگنه می خواهم کمی سعه صدر داشته باشند و بدانند اگر نماینده ای اظهارنظر می کند، حتما دلیلی دارد. همچنین از ریاست مجلس درخواست می کنم تا جلسه ای برای ارائه مستندات بنده به ایشان برگزار کنند تا در مواردی دیگر دچار چنین اشتباهاتی نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز