خبرگزاری کار ایران

لاجوردی در تذکر شفاهی:

رئیس مجلس باید از شأن مجلس دفاع کند/ پیش فروش نفت بدون رأی نمایندگان صحیح نیست

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۹۶۴

یک نماینده مجلس تاکید کرد: آقای قالیباف ریاست مجلس باید بر اساس بند ۱۱ ماده ۲۲ آیین‌نامه از اقتدار و شأن مجلس دفاع کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زهره سادات لاجوری در  جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۲مرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: هفته گذشته رئیس جمهور وعده گشایش اقتصادی مشروط بر موافقت رهبری داد در حالی که این طرح آینده فروشی تمام و کمال است.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: پیش‌فروش نفت با هدف تأمین هزینه دولت انجام می‌شود چرا که دولت در سال پایانی به سر برده و تسویه حساب آن به گردن دولت بعد می‌افتد، آیا راهکار جبران کسری بودجه باید از طریق بدهکار کردن دولت آینده باشد.

وی با بیان اینکه گشایش مد نظر دولت، گشایش برای ملت نیست، اضافه کرد: این طرح باید در چارچوب نظام و قوانین جمهوری اسلامی باشد، دولت باید این پیشنهاد را به صورت لایحه به مجلس ارائه کرده تا مسیر قانونی خود را طی کند. اتخاذ چنین تصمیم مهمی در شورای اقتصادی سران قوا بدون در نظر گرفتن رأی مجلس صحیح نیست چرا که با تشکیل مجلس یازدهم امکان قانون‌گذاری کارآمد پس از کارشناسی‌های دقیق مهیا است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: آقای قالیباف ریاست مجلس باید بر اساس بند ۱۱ ماده ۲۲ آیین‌نامه از اقتدار و شأن مجلس دفاع کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز