خبرگزاری کار ایران

دستورالعمل برگزاری الکترونیکی برنامه‌های گروه‌های سیاسی ابلاغ شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۸۸۶

مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور گفت:‌ پیرو محدودیت‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی مدیریت مقابله با بیماری کرونا در مورد برگزاری اجتماعات انسانی، تصمیم بر این شده که برگزاری جلسات، مجامع عمومی و انتخابات گروه‌های سیاسی به صورت غیر حضوری و با استفاده از ظرفیت‌های الکترونیکی صورت گیرد.

به گزارش ایلنا، "حمید ملانوری" مدیر کل دفتر امور سیاسی وزارت کشور و دبیر کمیسیون ماده ۱۰ قانون احزاب با اعلام خبر ابلاغ دستورالعمل و الزامات مربوط به برگزاری غیرحضوری مجامع عمومی و انتخابات الکترونیکی احزاب و گروه‌های سیاسی و انجمن‌های اقلیت‌های دینی، گفت: پیرو محدودیت‌های ابلاغی از سوی ستاد ملی مدیریت مقابله با بیماری کرونا در مورد برگزاری اجتماعات انسانی، تصمیم بر این شده که برگزاری جلسات، مجامع عمومی و انتخابات آنها به صورت غیر حضوری و با استفاده از ظرفیت‌های الکترونیکی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: این تصمیم بعد از بررسی‌های کارشناسی و جلسات متعدد با مرکز توسعه دولت الکترونیک و فناوری اطلاعات وزارت کشور اتخاذ شده است.

مدیرکل سیاسی وزارت کشور خاطرنشان کرد:  چارچوب دستورالعمل و شیوه نامه برگزاری غیرحضوری مجامع عمومی و انتخابات الکترونیکی احزاب و گروه‌های سیاسی و انجمن‌های اقلیتهای دینی که مشتمل بر الزامات فرایندی و محتوایی برگزاری این نوع مجامع بوده، تدوین و آماده اجرا است.

وی در پایان گفت: تا عادی شدن شرایط و رفع محدودیت های برگزاری اجتماعات انسانی، این دستورالعمل مبنای برگزاری مجامع عمومی احزاب و گروه های سیاسی و انجمن های اقلیت های دینی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز