خبرگزاری کار ایران

ذاکر در موافقت با وزیر پیشنهادی صمت:

مدرس خیابانی ید طولانی در مبارزه با فساد دارد

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۷۸۲

نماینده ارومیه بیان کرد: یکی از روزمه‌های مدرس خیابانی فراحناجی عمل کردن و توجه به تخصص و توانمندی افراد است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام سید سلمان ذاکر در جلسه علنی امروز( چهارشنبه ۲۲ مرداد) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی برنامه و صلاحیت وزیر پیشنهادی «صمت» در موافقت با مدرس خیابانی بیان کرد: نباید همه مشکلات کنونی کشور را به گردن آقای مدرس خیابانی انداخت، نباید همه نواقص و آسیب‌ها را به ایشان منتسب کرد و صغرا، کبرا چید و نتیجه گرفت.

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هنگامی که رئیس‌جمهور آقای مدرس خیابانی را برای وزارتخانه معرفی کردند، ایشان در کمیسیون‌ها و فراکسیون‌ها حاضر شدند و سوالات را پاسخ دادند.

وی با اشاره به اینکه یکی از اشکالات اساسی که به ایشان وارد می‌شد، این بود که سیاست‌زده هستند و از افراد فتنه‌گر استفاده می‌کنند، عنوان کرد: آقای خیابانی در پاسخ به صراحت گفت که اگر با مستندات چنین فردی را معرفی کنید، بلافاصله او را اخراج می‌کنم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: یکی از روزمه‌های مدرس خیابانی  فراحناجی عمل کردن و توجه  توجه به تخصص، توانمندی و تعهد افراد در واگذاری مسئولیت‌ها از ویژگی‌های بارز رزومه آقای مدرس خیابانی است.

وی خاطرنشان کرد: مدرس خیابانی ید طولانی در مبارزه با فساد دارد و اراده جدی برای تحقق آن را به کار گرفته و البته که مبارزه با فساد جزو سیاست‌های کلی رهبر معظم انقلاب، ‌مطالبه مردم و خواسته قوه قضائیه است.

ذاکر ادامه داد: آقای مدرس خیابانی بیش از یک سال قائم مقام وزیر صنعت بوده و چندین ماه نیز در کسوت سرپرستی این وزارتخانه انجام وظیفه کرده است، بنابراین اکنون اشراف کامل بر وزارتخانه، ‌نواقص‌ها و آسیب‌ها دارد. آقای خیابانی برای احیای واحدهای راکد تلاش می‌کنند، در حوزه انتخابیه بنده این اتفاق افتاد، ورود پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد:  اساسا مشکل ما ضعف دیپلماسی اقتصادی است که باید به مرزهای اقتصادی توجه کرد، موضوعی که وزیر پیشنهادی صمت آن را در دستور کار قرار داده و می‌خواهد به صادرات به گونه دیگر نگاه کند.

نماینده ارومیه بیان کرد: شرکت‌های خودروسازی اعلام کردند که خودروها را به موقع تحویل می‌دهند اگر فکر می‌کنید دروغ می‌گویند تحقیق و تفحص کنید.

وی در پایان گفت: روزمه آقای مدرس خیابانی مبتنی بر توجه به معیشت و جیب مردم است، البته که ما هم خواسته‌هایی داریم از جمله این که موضوع ارز تعهدی برای صادرات را حل و فصل کنند. بدانید که ما به فکر مصلحت نظام، معیشت مردم و  خنثی کردن نقشه‌های دشمنان هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز