خبرگزاری کار ایران

عنابستانی در مخالفت با وزیر پیشنهادی صمت:

به مدرس خیابانی رأی ندهید تا رئیس‌جمهور به صحن بیاید

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۷۸۱

نماینده سبزوار در مجلس گفت: به نظر می‌رسد آقای رئیس‌جمهور کار مهمتری داشته است که امروز برای دریافت رأی اعتماد تشریف نیاورده‌اند؛ عزیزان رأی ندهید تا رئیس ‌مهور کسی را معرفی کند که خودش به صحن بیاید و مجلس انقلابی در رأس امور و سرجای خود قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اصغر عنابستانی، نماینده سبزوار در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در مخالفت با حسین مدرس خیابانی برای تصدی وزارت صمت، اظهار کرد: مردم بی‌پناه استخوان‌های‌شان به دلیل گرانی و سیاست‌های غلط این دولت خرد شده است، واقعا باید به داد این مردم برسیم.

وی افزود: می‌گویند ایشان در وزارت بازرگانی سوابق طولانی دارد، همین سوابقی که ایشان دارد قریب به ۲۰ سال خارج از دولت است؛ چون آقای رییس‌جمهور وزارت بازرگانی را می‌خواست؛ امروز هم معرفی آقای مدرس خیابانی به همین منظور است. 

نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: در همین ۱۵ ماهی که ایشان با فشار رییس‌جمهور و شاید بهتر است بگوییم با فشار رییس دفتر رییس‌جمهور به عنوان قائم مقام تام‌الاختیار منصوب شد چه عملکردی داشته است؟

وی درباره نوسانات بازار خودرو نیز گفت: چرا می‌گویید قطعه نداریم؟ همه آهن آلات افزایش قیمت داشته، ورق و فولاد چه ربطی به ارز دارد؛ لوازم خانگی ۳۰ درصد افزایش قیمت داشته است؛ لپه ۳۶ هزار تومان شده است یعنی افزایش قیمت ۱۰ برابری داشته؛ بخشنامه‌هایی که برای موبایل ابلاغ کردید چه نتیجه‌ای داشت؟

عنابستانی بیان کرد: عملکرد شما در طول این ۱۵ ماه واقعا اسفناک است، ما نسبت به مردم مسئول هستیم و باید وزیری بگذاریم که بتواند این شرایط سخت را مدیریت کند؛ ما جواب مردم و خدا را چگونه بدهیم؟

وی گفت: نهاده‌های دامی وضعیت خوبی ندارد، اخباری رسیده است که نهاده‌های دامی الان در بندر و در گمرک جمهوری اسلامی فاسد شده و شما نتوانسته‌اید این نهاده‌ها را وارد کنید.

وی اضافه کرد: هر کدام از این سیاست‌ها را ببینیم، متوجه می‌شویم که آقای مدرس خیابانی تنظیم بازار را خراب کرده و صادرات را کاهش داده است.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما را از نفر بعدی نترسانید، افزود:  مجلس انقلابی طبق حجت شرعی و در دفاع از مردم رأی می‌دهد؛ به نظر می‌رسد که آقای رئیس‌جمهور کار مهم‌تری داشته است که امروز برای دریافت رأی اعتماد تشریف نیاورده‌اند.

عنابستانی ادامه داد: عزیزان رأی ندهید تا آقای رئیس‌جمهور کسی را معرفی کند تا خودشان به صحن بیایند و مجلس انقلابی در رأس امور و سرجای خود قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز