خبرگزاری کار ایران

بابایی کارنامی در موافقت با وزیر پیشنهادی صمت:

مافیاها امروز در حال مدیریت مجلس هستند تا به مدرس خیابانی رای ندهیم

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۷۷۱

نماینده ساری در مجلس، گفت: دوستان از قیمت خودرو و فولاد سخن گفتند، حال سوال این است مافیای خودرو و فولاد چه کسانی هستند؟ کسانی هستند که بیرون نشسته‌اند و دارند شما را مدیریت می‌کنند و امروز تلاش دارند تا ما را مدیریت کنند که به مدرس خیابانی رای ندهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی بابایی کارنامی نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی، صبح امروز در جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت، در موافقت با مدرس خیابانی، در سخنانی گفت: نمایندگان محترمی که مخالف هستید، حرف‌های شما درست است اما چرا مدرس خیابانی باید پاسخ بدهد؟ کسی مانند مدرس خیابانی که دارای سوابق روشنی در حوزه صنعت است و از ابتدا در این حوزه بوده است، چرا باید عملکرد مجالس هشتم، نهم و دهم را پاسخ دهد؟

وی ادامه داد: چرا سوالی که از رییس‌جمهور کردیم را گرو گرفتید؟ مدرس خیابانی را که من می‌شناسم همان کسی است که در روزهای گذشته تشکل‌های کارگری و تولیدکنندگان با من تماس گرفتند و از او اظهار رضایت کردند.

بابایی در ادامه اظهار داشت: وزیر صمت باید پاسخگو می‌بود که پاسخگو نشد، ما نباید حتی یک ساعت و یک روز این وزارتخانه مهم را بدون متولی بگذاریم.

وی در ادامه خطاب به مخالفان مدرس خیابانی، گفت: دوستان از قیمت خودرو و فولاد سخن گفتند، حال سوال این است مافیای خودرو و فولاد چه کسانی هستند؟ کسانی هستند که بیرون نشسته‌اند و دارند شما را مدیریت می‌کنند و امروز تلاش دارند ما را مدیریت کنند که به مدرس خیابانی رای ندهیم.

بابایی در پایان اظهار داشت: ما مجلس یازدهم هستیم برای ما مردم و مقام معظم رهبری مهم است، رهبری فرمودند که تعامل کنید، ما مدرس خیابانی را انتخاب کردیم چون در دوره سرپرستی هر بار از اون خواستیم در کمیسیون حاضر شد، همچنین او نسل جوان هم است و کسانی شعار جوانگرایی می‌دهند چرا اکنون از او حمایت نمی‌کنند؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز