خبرگزاری کار ایران

واعظی:

مدرس خیابانی در حوزه بازرگانی و صنعت اشراف دارد

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۵۵۰

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری با اشاره به معرفی مدرس خیابانی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت صمت به مجلس شورای اسلامی، جوانی، پرکاری، سلامت عملکرد، تدین و انقلابی بودن و تخصص و اشراف بر دو بخش بازرگانی و صنعت را از ویژگی‌های برجسته وی عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری در سخنانی با اشاره به معرفی حسین مدرس خیابانی به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت معدن تجارت (صمت) به مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: آقای مدرس خیابانی تا کنون در سمت‌هایی که اخیراً بر عهده داشتند از جمله قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی نقش بسیار تعیین کننده ای داشتند.

وی افزود: مدرس خیابانی در دوره جدید و زمانی که وارد وزارت صمت شد، به دلایل مختلف قیمت‌ها در بازار به نوعی رها شده بود، اما با آمدن ایشان و شکل دادن ستاد تنظیم بازار به نوعی توانستند بازار را ساماندهی کنند و کار خوبی انجام دادند؛ همین کار موفق ایشون در بخش بازرگانی در این دوره که مسئولیت داشتند. ایشان در گذشته بعد از خروج از وزارت بازرگانی، در بخش صنعت فعال شدند و می‌توان گفت که ایشان حدود ۱۳ سال در بخش بازرگانی و حدود یازده سال در بخش صنعت بودند.

رئیس دفتر رئیس جمهوری با بیان این که « انصافاً از وقتی که مدرس خیابانی سرپرستی وزارت صمت را قبول کرده، شاهد رسیدگی به مشکلات این وزارتخانه با انرژی و انگیزه بسیار بالا بوده ایم»، خاطر نشان کرد: آقای مدرس خیابانی ویژگی‌های خوبی دارند که این ویژگی‌ها باعث شد که در تحقیقاتی که انجام دادیم، بین افراد مختلفی که مطرح بودند، ایشان را خدمت آقای رئیس‌جمهوری معرفی بکنیم و ایشان نیز با توجه به این ویژگی‌ها، آقای مدرس خیابانی را به مجلس معرفی کردند.

واعظی جوانی، پرکاری، سلامت عملکرد، تدین و انقلابی بودن و تخصص و اشراف بر دو بخش بازرگانی و صنعت را از ویژگی‌های برجسته وزیر پیشنهادی صمت به مجلس عنوان کرد و گفت: در تحقیقاتی که برای انتخاب گزینه نهایی وزارت صمت انجام داذیم، آقای مدرس خیابانی جزو مدیران بسیار پاک‌دست مدیران سالم بود.

وی با اشاره به سوابق اجرایی مدرس خیابانی افزود: امروزه اگر کسی اشراف بازرگانی داشته باشد، تخصص صنعت ندارد و اگر کسی مشرف بر حوزه صنعت باشد، تخصص زیادی در بخش بازرگانی ندارد؛ در این شرایط خوشبختانه آقای مدرس خیابانی هم تخصص صنعت را دارند و هم متخصص بازرگانی هستند و طی سه ماه گذشته عملکرد بسیار خوبی در وزارت صمت داشته‌اند.

رئیس دفتر رئیس جمهوری با اشاره به رضایت بخش های مختلف صنعتی در کشور از عملکرد مدرس خیابانی طی ماه‌های تصدی سمت سرپرستی وزارت صمت خاطر نشان کرد: بر اساس گزارش‌هایی که از صنایع مختلف کشور دریافت کردم، رضایت خوبی از عملکرد آقای مدرس خیابانی به وجود آمده است؛ این رضایت در شرایطی است که در مقایسه با مشی که وزیر است، کسی که سرپرست است موقعیت زیادی برای تصمیم‌گیری و اجرا ندارد.

واعظی در پایان اظهار کرد: امیدوارم که مجلس محترم شورای اسلامی ان‌شاءالله روز چهارشنبه با یک رای خوب آقای مدرس خیابانی را تایید کند تا ایشان بتوانند با قوت این وزارتخانه بسیار بزرگ و مهم را اداره کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز