خبرگزاری کار ایران

موسوی به ایلنا خبر داد؛

ارائه بسته کنترل بازار و قیمت از سوی وزیر اقتصاد/ تعیین تکلیف دریافت‌کنندگان سهام عدالت

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۵۰۴

یک عضو کمیسیون اقتصادی گفت: وزیر اقتصاد در جلسه امروز کمیسیون اقتصاد مجلس شورای بیان کردند یک بسته برای کنترل بازار و قیمت‌ها ارائه دهند.

علی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جلسه امروز صبح کمیسیون اقتصادی گفت: جلسه امروز صبح کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور وزیر اقتصاد و دارایی برگزار شد و مباحثی همچون مسائل کشاورزی، نهاده‌های دامی، کنترل قیمت مرغ و غیره موضوعاتی مطرح و قرار شد وزیر اقتصاد یک بسته کامل را برای  بحث کنترل بازار و قیمت‌ها ارائه دهد. 

این عضو کمیسیون اقتصادی ادامه داد: اعضای کمیسیون هم تاکید داشتند که راه‌های عملی برای کنترل بازار و نوسانات قیمت نهادهای دامی و مخصوصا ارزاق عمومی مردم ارائه شود.

وی در خصوص بررسی سهام عدالت در جلسه امروز بیان کرد: مجلس طرف‌دار این نظریه است برای افرادی که از سهام عدالت بهره‌ای‌ ندارند، حال ثبت نام نکردند و یا در سیستم نام‌شان نیست  یک کاری انجام گیرد مخصوصا برای دهک‌های پائین سهمی در نظر گرفته شود. 

نماینده ملکان ادامه داد: پیشنهاداتی در مورد طرح سهام عدالت مطرح شد، در این طرح ۱۰ میلیون خانوار به عنوان جا ماندگان از سهام عدالت تعیین تکلیف می‌شوند. 

وی افزود: از سوی دیگر ۶ میلیون خانوار کسانی هستند که اصلا سهام عدالت ندارند، یک میلیون و ۸۰۰ نفر از این سهام بهره‌ای ندارند  و  ۲ میلیون و ۱۰۰ نفر  نیز افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد هستند که قرار است با اولویت روستاییان و عشایر در مورد سهام عدالت آنها تعین تکلیف شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز