خبرگزاری کار ایران

تشریح جزئیات بازداشت تعدادی از جاسوسان از سوی سخنگوی قوه قضائیه

asdasd
کد خبر : ۹۵۲۴۳۱

سخنگوی قوه قضاییه گفت: در روزهای گذشته تعدادی جاسوس توسط سربازان گمنام امام زمان دستگیر شدند و این افراد در وزارت امور خارجه و صنایع تامین‌کننده قطعات و حوزه انرژی و وزارت دفاع و انرژی هسته‌ای بودند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی دستگاه قضا در نشست خبری امروز خود با اشاره به بازداشت تعدادی از جاسوسان، اظهار کرد: در روزهای گذشته تعدادی جاسوس توسط سربازان گمنام امام زمان دستگیر شدند و این افراد هم در وزارت امور خارجه و صنایع تامین‌کننده قطعات و حوزه انرژی و وزارت دفاع و انرژی هسته‌ای بودند، یکی از کسانی که دستگیر شد شارمهد و گروه تندر بود، کسی که عزاداران امام حسین (ع) را در حسینه شیراز به شهادت رسانده بود. عجیب این است که کشورهای مدعی حقوق بشر مأمن تروریست‌ها شده‌اند و حتی امکانات و رسانه به این تروریست‌ها می‌دهند و موجبات انحرافات عمومی را به وجود می‌آورند.

وی افزود: یک نفر به نام‌ شهرام شیرخوانی که جاسوس انگلیس بود و اطلاعات پروژه‌های حساس را می‌داد و به دنبال صداسازی برخی از مدیران بود که  به ۱۰ سال حبس محکوم شد، همچنین مسعود صاحب که دبیرکل انجمن دولتی اتریش در ایران بود و وابسته به سرویس آلمان و اسرائیل بود اطلاعات حوزه پزشکی را به دیگران می‌داد که او هم به ۱۰ سال حبس محکوم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز