خبرگزاری کار ایران

رییسی در جلسه شورای عالی قوه قضائیه:

اگر اجرای عدالت به معنای دوری از هوا و نفوذپذیری باشد، تحقق آن بسیار آسان می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۸۲۷

رییس قوه قضائیه با بیان اینکه از هر اقدامی که در جهت گره گشایی از زندگی مردم باشد استقبال می‌کنیم، گفت: هر طرح اقتصادی باید همراه با بررسی کارشناسانه جزئیات (نه صرف کلیات) و اقناع افکارعمومی و نخبگانی همراه باشد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای عالی قوه قضائیه اظهار کرد: از هر اقدامی که در جهت گره گشایی از زندگی مردم باشد استقبال می‌کنیم؛ اما هرطرح اقتصادی باید همراه با بررسی کارشناسانه جزئیات (نه صرف کلیات) و اقناع افکارعمومی و نخبگانی همراه باشد.

وی افزود: اقناع افکار عمومی و نخبگانی در مورد جزئیات کارشناسی طرح‌های اقتصادی به مردم و فعالان اقتصادی آرامش می‌دهد و در غیر اینصورت موجب حیرت، و سرگردانی آن‌ها خواهد شد.

رییس قوه قضاییه تصریح کرد: اگر اجرای عدالت به معنای دوری از هویٰ و نفوذپذیری باشد، تحقق آن بسیار آسان خواهد شد. 

آیت الله رییسی ادامه داد: دیدن رفتار همراه تبعیض برای مردم سخت است.

وی تصریح کرد: تلاش برای کاستن آلام آسیب دیدگان انفجار لبنان، یک وظیفه بشری و همگانی است.

رییس قوه قضاییه افزود: حزب الله در جنگ ۳۳ روزه لبنان را در چشم جهان بعنوان ملتی مقاوم جلوه داد و هیچ توطئه‌ای نمی‌تواند مقاومت لبنان را نادیده بگیرد و بر مردم لبنان کارساز شود.

ادامه دارد...

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز