خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در سپاه از مرز‌های جنوب شرق کشور بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۷۵۱

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی  با سفر به استان سیستان و بلوچستان، از مرزهای جنوب شرق کشور و مناطق ماموریتی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با سفر به استان سیستان و بلوچستان، از مرزهای جنوب شرق  و مناطق ماموریتی و پایگاه های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بازدید کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه در جریان بازدید از پایگاه های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در مناطق مرزی شهرستان سرباز و سراوان در جمع رزمندگان قرارگاه ، با ابلاغ سلام مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی)به آنان و اظهار خرسندی از حضور در جمع حافظان دلیر و سلحشور مرزهای ایران اسلامی گفت: بحمدالله امروز نیروی زمینی سپاه اشراف بسیار خوبی بر مرزهای جنوب شرق کشور دارد و رزمندگان با ایمان و مقتدر این نیرو برای صیانت از مرزهای سرزمینی ایران اسلامی آماده هستند .    

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی  با اشاره به نقش آفرینی مجاهدانه رزمندگان نیروی زمینی سپاه در تامین امنیت مرزها گفت:  نیروی زمینی سپاه با ایجاد پاسگاه های مرزی نقش مهمی در امنیت پایدار جنوب شرق کشور ایفا کرده است .

وی  اقدامات یگان های مهندسی نیروی زمینی سپاه در مناطق مرزی جنوب شرق کشور را مطلوب توصیف و تصریح کرد : نیروی زمینی سپاه نه تنها حفظ امنیت مرزها را در این مناطق بر عهده دارد، بلکه یار و همراه مردم مظلوم این مناطق در مشکلات بوده و اقدامات محرومیت زدایی و مردم یاری بسیار خوبی را به انجام می رساند .

در این بازدید که حجت الاسلام والمسلمین محمد هادی رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه و سردار سرتیپ پاسدار کرمی فرمانده قرارگاه قدس  ،نماینده ولی فقیه در سپاه را همراهی می کردند، حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در فضایی صمیمی با رزمندگان و بسیجیان حاضر در پایگاه های مرزی به گفت و گو پرداخت.

نماینده ولی فقیه در سپاه در سفر به استان سیستان و بلوچستان، از طرح های توسعه  سواحل مکران و پایگاه امام خمینی (ره) چابهار نیز بازدید کرد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز