خبرگزاری کار ایران

متهمان درگیری در یاسوج دستگیر و روانه زندان شدند

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۶۲۳

رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویر احمد از دستگیری متهمین درگیری یاسوج خبر داد و گفت: پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج تشکیل و دستورات قضایی جهت شناسایی و دستگیری متهمین به مرجع انتظامی صادر شد.

به گزارش ایلنا، نگین تاجی درباره دستگیری متهمین درگیری یاسوج اظهار داشت: طی چند روز گذشته در فضای مجازی فیلمی در خصوص وقوع یک فقره درگیری در یاسوج و حمله مسلحانه چند نفر به یکی از شهروندان و ضرب و جرح و تخریب خودروی وی منتشر شد که منجر به جریحه دار شدن عواطف و احساسات عمومی گردید.

وی گفت: بلافاصله پس از این موضوع، پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج تشکیل و دستورات قضایی جهت شناسایی و دستگیری متهمین به مرجع انتظامی صادر شد.

رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویر احمد افزود: با تلاش‌های شبانه روزی پلیس، محل اختفای متهمین که متواری شده بودند شناسایی و طی عملیات موفق مرجع انتظامی، نسبت به جلب و دستگیری این افراد،  اقدام شد که در نهایت از آنان یک قبضه سلاح گرم و چند قبضه سلاح سرد کشف گردید و در شعبه بازپرسی پس از تفهیم اتهامات، با صدور قرار تامین کیفری بازداشت و روانه زندان شدند.

نگین تاجی بیان داشت: دستگاه قضایی با مرتکبین جرایم خشن و افرادی که اقدام به اخلال در نظم عمومی، ایجاد رعب و وحشت و سلب آسایش و امنیت مردم کردند بدون هرگونه مسامحه یا اغماض برخورد جدی و قاطع خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز