خبرگزاری کار ایران

وضعیت حمل و نقل زمینی، هوایی و دریایی در نشست کمیسیون عمران مجلس بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۵۵۹

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در نشست امروز این کمیسیون، وضعیت حمل و نقل زمینی، هوایی و دریایی کشور مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، سید البرز حسینی در تشریح نشست امروز کمیسیون عمران مجلس، گفت: در نشست امروز موضوعات مرتبط با حمل و نقل هوایی، زمینی و دریایی با حضور معاونان وزارت راه و شهرسازی مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده خدابنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نشست امروز معاونان وزیر راه و شهرسازی گزارش های مفصلی درباره وضعیت بخش های حمل و نقلی جاده ای، ریلی، هوایی و دریایی ارائه کردند و اعضای کمیسیون عمران سوالات و دغدغه های خود را مطرح کردند.

وی گفت: در نشست امروز کمیسیون عمران مجلس مقرر شد که دولت و وزارت راه و شهرسازی هر چه سریع تر لایحه جامع حمل و نقل کشور را به مجلس ارسال کند تا این لایحه در کمیسیون عمران مجلس مورد بررسی قرار گیرد. این لایحه دارای محورهای مختلفی از جمله ارتقا سطح کیفی خدمات حمل و نقل، کاهش استفاده از خودروهای شخصی، توسعه ریلی حومه ای شهرها، استفاده از حمل و نقل هوشمند، افزایش سهم حمل و نقل ریلی در حوزه مسافر، نگهداری محورهای مواصلاتی، نوسازی ناوگان حمل و نقل و توسعه شبکه قطارهای پرسرعت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: همچنین مقرر شد که با توجه به حساسیت های حوزه حمل و نقل جاده ای، مسئولان حمل و نقل جاده ای و ریلی در نشست آتی کمیسیون حضور پیدا کنند تا مسائل مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز