خبرگزاری کار ایران

فلاحی:

کمیته‌ای برای رسیدگی به ایرادات رتبه‌بندی معلمان تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۵۱۵

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از طرح سئوال نمایندگان از وزیر در نشست امروز کمیسیون خبر داد و گفت: مقرر شد کمیته‌ای برای رسیدگی به ایرادات نظام رتبه بندی معلمان تشکیل شود.

به گزارش ایلنا، احمدحسین  فلاحی در تشریح نشست امروز (یکشنبه ۱۹ مرداد) اظهار کرد: نشست امروز کمیسیون با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار و به سئوال نمایندگان از وزیر در کمیسیون اختصاص داشت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سئوال نخست از جانب ابراهیم عزیزی نماینده شیراز و زرقان در خصوص رتبه بندی و مشکلات دانشگاه فرهنگیان بود که با پاسخ وزیر همراه بود.

وی ادامه داد: جبار کوچکی نژاد ارم ساداتی نماینده رشت سئوال بعدی را در نشست امروز از وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد که این سئوال در خصوص آزمون نهضتی‌ها بود که او نیز از پاسخ وزیر قانع شد.

فلاحی یادآور شد: رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان و سیاهکل و محمد حسن آصفری نماینده اراک، کمیجان و خنداب نیز در خصوص نظام رتبه بندی و افزایش حقوق معلمان و مشکلات مدارس غیر دولتی سئوالاتی را مطرح کردند که وزیر به این سئوالات نیز پاسخ قانع کننده داد.

وی ادامه داد: سئوال بعدی را علی کریمی فیروزجایی نماینده بابل مطرح کرد که این سئوال در خصوص رتبه بندی معلمان بود و او از پاسخ وزیر قانع نشد و نماینده سئوال کننده بر ارائه لایحه رتبه بندی به مجلس تأکید کرد و مقرر شد کمیته‌ای برای رسیدگی به این سئوال در کمیسیون تشکیل شود.

بر اساس اظهارات سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، در این نشست مهدی اسماعیلی رئیس کمیته آموزش و پرورش نیز توضیحات و مسائلی را در خصوص نیروهای نهضتی به وزیر آموزش و پرورش ارائه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز