خبرگزاری کار ایران

محمد مخبر:

در دو هفته آینده تست انسانی واکسن کرونا شروع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۴۹۷

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام گفت: با در نظر گرفتن پروتکل‌ها و اخذ مجوزهای وزارت بهداشت طی یک الی دو هفته آینده تست انسانی واکسن کرونا شروع خواهد شد.

به گزارش ایلنا، "محمد مخبر" رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در حاشیه مراسم ارسال ۵۰۰۰ جهیزیه برای نوعروسان مناطق محروم در جمع خبرنگاران گفت: سیاست اصلی ستاد اجرایی، توانمندسازی و اشتغالزایی است ودرحال حاضر روزانه ۳۰۰ طرح خرد و خانگی با ۱۰۰۰ شغل جدید در کشور ایجاد می‌کنیم.

وی با اشاره به فرمان رهبرانقلاب درخصوص حمایت از آسیب‌دیدگان کرونا افزود: از ابتدای شیوع کرونا در کشور ماهانه ۳۰۰ میلیارد تومان بسته‌های معیشتی، بلاعوض و بهداشتی در سراسر کشور توزیع کردیم و تقریبا هر ۴۵ روز یکبار توزیع اقلام معیشتی و بهداشتی را در دستور کار داریم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با اشاره به اهدای ۵ هزار جهیزیه به زوجهای جوان افزود: با احتساب این جهیزیه‌ها، ظرف دو سال ۱۷ هزار جهیزیه در مناطق کم‌برخوردار کشور توزیع کرده‌ایم که ارزش هر جهیزیه ۱۴ میلیون تومان و شامل ۱۰ قلم جنس ایرانی میباشد.

ویدرباره  مراحل ساخت "واکسن کرونا" توسط محققان دارویی ستاد اجرایی فرمان امام نیز گفت:از سه مسیر تست حیوانی واکسن کرونا انجام شده است و با در نظر گرفتن پروتکل‌ها و اخذ مجوزهای وزارت بهداشت طی یک الی دو هفته آینده تست انسانی آن شروع خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز