خبرگزاری کار ایران

در دیدار نماینده ایران با رئیس رادیو و تلویزیون بوسنی و هرزگوین مطرح شد:

افزایش مبادلات رسانه‌ای و هنری موجب ارتقای روابط اقتصادی و فرهنگی دو کشور می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۴۱۰

در دیدار صدا و سیمای ایران در بوسنی هرزگوین یا رئیس رادیو و تلوزیون این کشور، بر گسترش فعالیت‌های دو کشور تاکید کرده و مطرح شد که افزایش مبادلات رسانه‌ای و هنری موجب ارتقای روابط اقتصادی و فرهنگی دو کشور می‌شود.

به گزارش ایلنا، در دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران در سارایوو با بلمین کارا محمدوویچ، رئیس رادیو و تلویزیون دولتی بوسنی هرزگوین راه‌های گسترش همکاری‌های صدا و سیمای دو کشور مورد بررسی قرار گرفت.

در این دیدار که با حضور "بهروز ناصری" نماینده صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در بوسنی هرزگوین برگزار شد، متن پیشنهادی یادداشت تفاهم جدید همکاری های دو کشور را به طرف بوسنیائی ارائه شد و  با یادآوری اینکه در سالیان گذشته میان سفارت، رایزنی فرهنگی و دفتر نمایندگی صدا وسیما در سارایوو همکاری خوبی با رادیو تلویزیون دولتی بوسنی هرزگوین و برخی شبکه‌های محلی برقرار بوده است، اظهار امیدواری کرد با تجدید تفاهمنامه همکاری، چارچوب فعالیت‌های مشترک  گسترش یابد.
"کارا محمدوویچ" رئیس رادیو تلویزیون بوسنی هرزگوین نیز از پیشنهادات ارائه شده استقبال کرد و با قدردانی از حمایت‌های دولت و ملت ایران از مردم بوسنی هرزگوین در زمان سخت گذشته بر تقویت اشتراکات فرهنگی و تبادلات رسانه ای تاکید کرد.
در این دیدار دو طرف بر اهمیت تبادل تولیدات هنری بخصوص در بخش فیلم و سریال تاکید کرده و اظهار اطمینان داشتند که افزایش مبادلات رسانه‌ای و هنری موجب ارتقای شناخت دو ملت شده و بسط روابط اقتصادی و فرهنگی دوجانبه را در پی خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز