خبرگزاری کار ایران

در توئیتر مطرح شد؛

واکنش مولاوردی و ابتکار به اظهارات رئیس بنیاد مستضعفان

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۲۵۹

معاون سابق امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور به اظهارت رییس بنیاد مستضعفان درباره بازپس‌گیری مرکز تحقیقات و مطالعات زنان و پرداخت ۵ میلیارد تومان برای تخلیه این مرکز واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، در پاسخ به اظهارات رییس بنیاد مستضعفان، شهیندخت مولاوردی روز یکشنبه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:

آقای فتاح شما را به سلامت نفس می‌شناختم. کاش در جایگاه مهمی که قرار گرفته‌اید در روایت‌هایتان بیش از پیش دقیق‌تر و مسئولانه‌تر باشید تا با مغلطه طوری وانمود نشود که گر حکم‌ شود که مست گیرند. منتظر جوابیه مستند و مستدل هیات مدیره موسسه بمانید.  

این موسسه که کاملا غیرانتفاعی است، هیچگونه نفع و ما به الازای مالی برای اعضای هیات امنا و مدیره خود ندارد و ملک طلق کسی هم محسوب نمی‌شود. هیات امنای آن هم که اخیرا به عنوان عضو آن (از ۱۲عضو) انتخاب شده‌ام فقط سالی یکی دو بار جلسه دارد، به عبارتی امروز هست و فردا نیست!

همچنین معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در واکنش به اظهارات فتاح، امروز در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: 

آقای فتاح خیلی‌ها شما را به دیانت می‌شناختند. صحبت دیشب شما اما اشتباه زیاد داشت و نام بردن از من و خانم مولاوردی با حقیقت ماجرا سازگار نیست که گویا رانت یانفع شخصی بوده. ساختمان اوایل دهه ۷۰ با نظر امام (ره) به موسسه مطالعات زنان داده شد که ما مسئولیتی نداشتیم. رسانه ملی باید فرصت پاسخ دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز