خبرگزاری کار ایران

در پیامی به فرمانده کل ارتش؛

فرمانده نزاجا اهدای نشان فداکاری به دانشگاه افسری امام علی(ع) را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۹۵۱۲۱۶

در پی مصوبه فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر اهدای نشان «فداکاری» به دانشگاه افسری امام علی(ع)، سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش با صدور پیامی این توفیق را به سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن این پیام به این شرح است:

برادر ارجمند: امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

فرماندهی محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

 وَمَن یُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیُقْتَلْ أَوْ یَغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِیهِ أَجْرًا عَظِیمًا

و هر کس در راه خدا جهاد کند و کشته شود یا فاتح گردد، زود باشد که او را اجری عظیم دهیم.

سوره نساء آیه ۷۴

سلام علیکم

حمد و سپاس بیکران خداوند را که اجر مجاهدین صراط مستقیم را به هزاران نعمت بی پایان مزد می دهد. رشادت و حماسه آفرینی‌های ۱۱۸۴ شهید دانشجو و دانش‌آموخته دانشگاه افسری امام علی(ع)  که با پیشانی بندهای یا حسین(ع) و یا زهرا(س) در دهلیزهای خاک خرمشهر و دشت عباس در خون خود غلطیدند، در پرده بی ادعایی و نیک نامی محجوب مانده بود. امروز در ایام دهه مبارک امامت و ولایت و عید سعید غدیر و چهلمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس، با تدبیر حکیمانه رهبر و پیشوای آزادگان عالم حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و با اعطای نشان فداکاری، دوباره همهمه حضورشان در میدان هل من ناصر ینصرنی حسین(ع) جاری گردید.

دانشگاه افسری امام علی(ع) تحت رهنمودهای مقام معظم فرماندهی کل قوا(مدظله العالی)، مهد پرورش و تربیت افسران مومن، شجاع، مکتبی، ولایتمدار و مدافعان وطن و حرم بوده است و با پرورش فرماندهان غیرتمند به صلابت صیاد شیرازی‌، ستاری‌، بابایی‌ و نامجو‌ کارنامه پر افتخار خود را تکمیل کرده، که هر یک به تنهایی الگوی یک انسان کامل و مصداق بارز آیه شریفه أَشِدَّاءُ عَلَى الْکُفَّارِ و رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ هستند.

اعطای پرچم و نشان فداکاری به دانشگاه افسری امام علی (ع) مرهون خون پاک شهیدان و ایثارگرانِ این دانشگاه و مشعل هدایت جوانانِ پرشور و انقلابیِ دانشگاه افسری  امام علی(ع) در سال های آتی خواهد بود.

اینجانب دریافت افتخارآفرین و ارزشمند نشان فداکاری از فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) را به محضر نورانی شهدا، جانبازان، ایثارگران، امیر فرماندهی محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و به کلیه همرزمانم در نیروی زمینی محوری ارتش تبریک و تهنیت عرض نمایم.

فرمانده نییروی زمینی ارتش

سرتیپ کیومرث حیدری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز