خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاعی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار:

خبرنگاران کلمه شرافت و شجاعت را به الگوی جهانی در امر اطلاع‌رسانی بدل کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۷۰۵

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از خبرنگاران به عنوان سربازان خط مقدم جبهه دفاع از ارزش‌های گرانسنگ انسانیت یاد کرد و گفت: خبرنگاران کلمه شرافت و بی باکی را به تمامی معنی به الگوی جهانی در امر اطلاع رسانی بدل نموده اند.

به گزارش ایلنا، در آستانه ۱۷ مرداد، روز خبرنگار، امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی با گرامی داشت یاد و خاطره خبرنگاران شهید از خبرنگاران به عنوان سربازان خط مقدم جبهه دفاع از ارزش‌های گرانسنگ انسانیت یاد کرد.

وزیر دفاع در این پیام، روزخبرنگار را روز جاودانگی وتلألو خورشید پرفروغ همت ،تلاش، سخت کوشی برای مجاهدان عرصه ی قلم در سپهر تابناک آگاهی بخشی و روشنگری یاد کرد و افزود: این تابناکی تا بدانجاست که خداوند متعال بی همتا در آیه شریف"ن والقلم ومایسطرون" در رسای شرافت ، قداست و صداقت جاری در جوهر پاک شان  بر این عظمت سوگند یاد می کند.

وی  نگاه کنکاش گرایانه جامعه پرتلاش و سخت کوش خبرنگاران در جمهوری اسلامی ایران را بر گرفته از منش و رفتار مقام شامخ شهیدانی همچون صارمی ها، رهبرها، مصطفائی‌ها، نجفی ها، امانی ها، آریایی ها و ده‌ها خبرنگار جانباز و ایثارگر دیگر دانست که سید اهل قلم شهید مرتضی آوینی و رهروان پاکش ادامه دهنده این مسیر سرخ حقیقت اند.

مردان بی ادعایی که در لباس خبرنگاری در مناطق بحرانی و پرخطر حضوری مستمر دارند و کلمه شرافت و شجاعت را به تمامی معنی به الگوی جهانی در امر اطلاع رسانی بدل نموده اند و هم اکنون نیز این مسیر ادامه دارد و خبرنگاران ما در دیگر عرصه های پرخطر به ویژه در حوزه سلامت و مبارزه با شیوع ویروس کرونا پیش قدم ، استوار و راسخ هستند.

وزیر دفاع در بخش پایانی پیام خود خبرنگاران را هنرمندانی بی همتا که قصیده سازندگی ایران سرفراز را با قافیه امانت، تعهد، مسئولیت، دلسوزی، شجاعت و مطالبه‌گری سروده و همچنان می‌سرآیند و سنگربانانی مطمئن در خط اول دفاع از شفافیت و روشنگری در راستای اصلاح امور جامعه محسوب می گردند دانست و از درگاه ایزد باری برای تمامی فعالان با اخلاص و حق طلب قلم و رسانه در این عرصه، دوام عزت ومزید توفیقات را مسئلت نمود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز