خبرگزاری کار ایران

پورابراهیمی:

قانون مالیات‌ مستقیم بزودی در صحن علنی اصلاح می‌شور

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۶۶۰

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، از ارائه طرح اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم طی دو هفته آینده در صحن علنی مجلس خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا پور ابراهیمی با بیان این‌که قانون مالیات‌های مستقیم بزودی در صحن مجلس اصلاح می‌شود، گفت: هدف از ارائه این طرح، حل مشکلات موجود در زمینه مالیات بخش‌های مختلف است و با توافقی که با دولت داشته ایم این اصلاحیه در قالب طرح به صحن ارائه خواهد شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی با اشاره به این که با تصویب این طرح، بزرگترین اتفاق در نظام اقتصادی کشور رقم خواهد خورد تصریح کرد: براساس این طرح، هرگونه درآمد در بخش‌های مختلف از جمله مسکن، ارز، طلا و هرگونه فعالیتی که خارج از محدوده فعالیت‌های فردی شکل می‌گیرد، بعنوان مجموعه درآمد لحاظ می‌شود.

وی افزود: این قانونی است که در کشور‌های مختلف اجرا شده است.امیدواریم بتوانیم تا چند هفته آینده، مهمترین موضوع اقتصادی کشور که اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم است را به سرانجام برسانیم.

پور ابراهیمی گفت: بزودی کارگروه تخصصی جهش تولید و بهبود فضای اقتصادی کشور در ذیل شورای عالی هماهنگی کار خود را با حضور نمایندگان قوا آغاز خواهد کرد.

وی ادامه داد: قطعا در قالب لوایح دولت یا طرح‌هایی که می‌تواند مد نظر قرار گیرد، ما در نیمه دوم سال شاهد تحولاتی خواهیم بود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین، از عملیاتی شدن تشکیل کمیسیون ویژه جهش تولید در آینده نزدیک خبر داد و افزود: تشکیل این کمیسیون در صحن مجلس رای آورده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز