خبرگزاری کار ایران

ولایتی:

ایران حمایت‌های لازم را مثل همیشه از مردم و دولت لبنان خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۴۷۱

مشاور رهبر انقلاب با اشاره به حادثه انفجار در بیروت، گفت: لبنان همواره سرافراز و استوار است و جمهوری اسلامی ایران نیز حمایت‌ها و همراهی های لازم را مانند همیشه خواهد داشت و در کنار دولت و مردم خواهد بود.

به گزارش ایلنا، در پی حادثه انفجار روز  سه‌شنبه بیروت، "علی‌اکبر ولایتی"، مشاور رهبر انقلاب در امور بین الملل در پیامی، این ضایعه را تسلیت و با دولت و ملت لبنان ابراز همدردی کرد..

وی در این پیام اظهار داشت: حادثه دلخراش بیروت و کشته و مجروح شدن جمع زیادی از مردم عزیز این کشور، موجب تاسف فراوان گردید و قلوب ملت بزرگ ایران را در این اندوه جریحه‍‌دار کرد.

 ولایتی در بخشی از این پیام ضمن تسلیت به دولت و ملت بزرگ لبنان افزود: لبنان همواره سرافراز و استوار است و جمهوری اسلامی ایران نیز حمایت‌ها و همراهی های لازم را مانند همیشه خواهد داشت و در کنار دولت و مردم خواهد بود. 

مشاور رهبری با ابراز اندوه فراوان، این حادثه تلخ را به ملت و دولت بزرگ لبنان و همچنین سید حسن نصرالله و حزب الله لبنان که از دقایق اولیه  برای خدمت رسانی و رسیدگی به وضعیت پیش آمده در صحنه حضور یافته اند تسلیت  گفت.

وی برای شهداء این حادثه آرزوی رحمت و غفران الهی، برای آسیب دیدگان شفای عاجل و برای بازماندگان صبر مسئلت نمود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز