خبرگزاری کار ایران

رحیمی جهان آبادی در واکنش به انفجار زاهدان:

ناامنی و خشونت جز تیره‌روزی حاصلی ندارد

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۳۹۸

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پیامی به مناسبت انفجار بمب صوتی در زاهدان گفت: ایجاد، ناامنی راهی برای برقراری عدالت و توسعه نیست، ناامنی و خشونت جز تیره روزی و فقر و بدبختی حاصلی ندارد.

به گزارش ایلنا، "جلیل رحیمی جهان آبادی"، نماینده تربت جام و  و عضو فراکسیون اهل سنت در مجلس در پیامی انفجار بمب صوتی در زاهدان را محکوم کرد.

 متن کامل پیام به شرح زیر است:

«در شرایطی که مردم و کادر خدمتگزار درمانی کشور در حال مبارزه بی امان با بیماری خطرناک کرونا می باشند ، تلاش دشمنان اسلام و ایران برای ناامن سازی کشورهای مسلمان و کشور عزیزمان ایران ،ادامه دارد و هرروز خبر ناگواری از منطقه خاورمیانه یا ایران به گوش می رسد که قلب هر انسان با شرافت و دلسوزی را به لرزه در می آورد .

اخیرا طی حادثه انفجار بمب صوتی در زاهدان ، چند نفر از عزیزان مامور نیروی انتظامی ، زخمی شدند و نگرانی و تشویش برای مردم عزیز و متدین زاهدان نیز ایجاد گردید، این حوادث تروریستی بدون شک جز آسیب به امنیت کشور و سلب آرامش مردم، حاصلی ندارد، ایران عزیز نیازمند محبت، برادری و گفت‌وگو و اتحاد است نباید اجازه بدهیم فکرهای بیمار و وابستگان سرویس‌های بیگانه به امنیت و آرامش مردم و کشور ما خدشه وارد کند . 
اینجانب به عنوان نماینده ملت در مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون اهل سنت ، از همه علمای دلسوز و متعهد  شیعه و اهل سنت درخواست عاجزانه دارم همچون همیشه ،ضمن محکومیت تروریزم ،با روشنگری ، هدایت و راهنمایی جوانان، از افتادن آنها به دام گروهک های تجزیه طلب، تندرو و خشن که با تحلیل  و درک نادرست از شرایط ، ابزار دست دشمنان این آب و خاک می شوند، جلوگیری نموده و کمک نمایند تا مشکلات کشور را کاهش دهیم نه آنکه به دردهای موجود، درد ناامنی و ترور و خشونت و انفجار را هم ،اضافه کنیم .
به باور اینجانب، اسلام، دین صلح ، رحمت، عدالت وبرادری است و با ترویج این اندیشه از سوی شاگردان و خاندان پیامبر ( ص) بود که اسلام جهانگیر و جهانگستر شد ، امروز نیازمند جلوه صلح و عدالت از پیام آخرین رسول خدا(ص) هستیم نه ترویج خشونت.
باید به برقراری عدالت،برادری و محبت و حفظ امنیت و آرامش در وطن اسلامی خود یاری رسانیم 
این کشور یادگار نیاکان ما و سرمایه ارزشمند مردم ما وگهواره فرزندان ایران است. ایجاد، ناامنی راهی برای برقراری عدالت و توسعه نیست، ناامنی و خشونت جز تیره روزی و فقر و بدبختی حاصلی ندارد.
ضمن محکومیت شدید این حادثه تروریستی، برای مجروحان این‌حادثه‌، ماموران عزیز نیروی انتظامی،طلب شفای عاجل از خداوند متعال دارم .
امنیت و سلامت همیشگی برای مردم عزیز ، آرزوی قلبی اینجانب و همه خدمتگزاران به مردم در نظام اسلامی است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز