خبرگزاری کار ایران

معاون حقوقی وزارت علوم منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۱۰۵

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی، معاون حقوقی و امور مجلس این وزارتخانه را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، منصور غلامی با صدور حکمی، علی اسلامی پناه را به عنوان معاون حقوقی و امور مجلس این وزارتخانه منصوب کرد.

در حکم اسلامی آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جناب‌عالی به سمت «معاون حقوقی و امور مجلس» وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می‌شوید. امید است با توکل به خداوند سبحان و با هماهنگی سایر معاونان ستاد وزارت و بهره‌مندی از نظرات صاحب‌نظران دانشگاهی ماموریت و وظایف معاونت حقوقی و امور مجلس را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی به انجام رسانید.

در ادامه این حکم آمده است:‌ بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری مدیران و کارکنان گرامی، در حفظ و حراست از حقوق قانونی وزارت متبوع و حوزه‌های مختلف و دانشگاهیان و تحکیم جایگاه قانونی وزارت بکوشید. انتظار می‌رود با تعامل سازنده با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در شفاف‌سازی برنامه‌ها و اهداف و تصویب قوانین مورد نیاز با عنایت به ماموریت‌های مختلف وزارت، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری و نقش‌آفرینی آن در اقتصاد دانش‌بنیان کشور ایفا کنید.

علی اسلامی‌پناه عضو هیأت علمی گروه حقوق دانشگاه تهران و متولد سال ۱۳۳۹ است. نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی، وکیل دادگستری، عضو کانون وکلای دادگستری، مشاور معاون حقوقی رئیس جمهوری، سرپرست و معاون دانشکده حقوق و علوم انسانی دانشگاه تهران از جمله سوابق اجرایی اسلامی پناه است.

وزیر علوم همچنین در نامه جداگانه‌ای از زحمات و تلاش‌های حمیدرضا علومی یزدی در مدت زمان تصدی معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت علوم قدردانی کرد.

علومی یزدی هفته گذشته با حکم محمود واعظی، رییس دفتر رییس جمهوری به سمت «رییس مرکز امور حقوقی بین‌المللی ریاست جمهوری» منصوب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز