خبرگزاری کار ایران

وزیر علوم:

بارزسان بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی آزمون‌ها نظارت دارند/ آزمون‌های نوبت بعد از ظهر به صبح‌ روزهای تعیین شده موکول شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۹۸۶

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بازرسان سازمان سنجش و وزارت بهداشت بر روند برگزاری آزمون‌های کارشناسی ارشد و رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت می‌کنند.

به گزارش ایلنا، منصور غلامی روز چهارشنبه در پایان جلسه هیات دولت ضمن تشکر از رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی صحیح و ایجاد آرامش و احساس امنیت در زمینه رعایت موارد بهداشتی و سلامتی در کل جامعه اظهار داشت: فردا پنجشنبه شانزدهم تا شنبه هجدهم مرداد ماه آزمون ورودی کارشناسی ارشد بر اساس برنامه و تاریخ مشخص شده توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار می‌شود.

وی افزود: همه شعبه‌های برگزاری آزمون کارشناسی ارشد موظف هستند تمام پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های وزارت بهداشت را مانند آزمون دکتری رعایت کنند.

وزیر علوم با بیان اینکه سلامت داوطلبان اهمیت بسیاری دارد، عنوان کرد: امیدواریم با همکاری جدی از سوی داوطلبان این آزمون به خوبی برگزار شود و بسیاری از این داوطلبان با شروع سال تحصیلی آینده به عنوان دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ها حضور یابند.

غلامی خاطرنشان کرد: آزمون سراسری ورودی دانشگاه‌ها برای کاردانی و کارشناسی هم در تاریخ تعیین شده توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا، اواخر مرداد برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا نوبت صبح و بعد از ظهر برگزاری آزمون به صبح‌های روزهای تعیین شده موکول شده و بررسی‌های اولیه برای برگزاری مناسب آزمون صورت گرفته است.

وزیر علوم همچنین با بیان اینکه برگزاری‌ آزمون‌های کارشناسی و کاردانی به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی به فضای بیشتری نیاز دارد، گفت: وزیر ورزش و جوانان پیشنهاد استفاده از ورزشگاه‌ها برای برگزاری آزمون‌ها را داده‌اند و همکاران در حال بررسی هستند که هر جا شرایط مناسب باشد از ورزشگاه‌ها استفاده می‌شود.

غلامی ادامه داد: همچنین از همان فضاهای قبلی با افزایش فاصله صندلی داوطلبان به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی استفاده‌ می‌شود. مازاد جمعیتی را که به دلیل افزایش فاصله صندلی اتفاق می‌افتد، با استفاده از فضاهای بزرگتر مانند ورزشگاه‌ها پوشش می‌دهیم.

وی همچنین اعلام کرد که سازمان سنجش و آموزش کشور اخبار مربوط به برگزاری کنکورها را اطلاع رسانی می کند؛ از این رو داوطلبان این سایت را مرجع اصلی کسب اطلاعات قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز