خبرگزاری کار ایران

امیر حاتمی:

از جبهه مقاومت حمایت می‌کنیم تا ظلم و جنایت را در منطقه ریشه‌کن کنند.

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۶۱۰

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حاشیه افتتاح موزه سردار سلمانی اظهار داشت: با تمام وجود از آنان حمایت می‌کنیم که بتوانند از ملت عزیزمان و ملت‌هایی که به دنبال امنیت هستند حمایت و ظلم و جنایت را در منطقه و جهان ریشه‌کن کنند.

به گزارش ایلنا،  امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز در حاشیه مراسم افتتاح موزه و سراسرنمای مقاومت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد،گفت: این نمایشگاه خباثت و جنایت‌های بسیار بزرگ دشمنان را نشان می‌دهد که می‌خواستند ناامنی را در این منطقه برای ده‌ها و صدها سال نهادینه کنند.

وی افزود: وجه دیگر این نمایشگاه نشان می‌دهد رزمندگان عزیز مقاومت با فرماندهی دلاورانه و شجاعانه سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و البته پشتیبانی کامل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و صنایع دفاعی توانستند در مقابل همه کفر و همه کسانی که پول، سلاح و جنایتکاران شان را آورده بودند، تا منطقه را ناامن کنند، ایستادگی نمایند.

وزیر دفاع افزود: امروز به برکت خون شهدا، عزم و همت رزمندگان و پشتیبانی همه‌جانبه ملت بزرگ ایران و جبهه مقاومت گروه‌های تروریستی شکست خورده و مضمحل شده‌اند؛ ما با تمام وجود از جبهه مقاومت حمایت می‌کنیم تا ظلم و جنایت را در منطقه و جهان ریشه‌کن کنند.

امیر حاتمی با اشاره به پیشرفت‌های به دست آمده در حوزه دستاوردهای دفاعی،تاکید کرد: امروز بحمدالله دستمان در هر زمینه‌ای که رزمندگان عزیزمان در عرصه هوایی، دریایی، پدافند، موشکی، جنگ الکترونیک و سایبری نیاز داشته باشند پر است و با تمام وجود از آنان حمایت می‌کنیم که بتوانند از ملت عزیزمان و ملت‌هایی که به دنبال امنیت هستند حمایت و ظلم و جنایت را در منطقه و جهان ریشه‌کن کنند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز