خبرگزاری کار ایران

تقدیر از قضات و کارکنان نمونه کشوری دادگستری تهران

asdasd
کد خبر : ۹۴۹۰۰۷

با حضور رییس کل دادگستری استان تهران مراسم تقدیر از قضات و کارکنان اداری که در سطح کشور به عنوان نمونه انتخاب شده‌اند، برگزار شد.

به گزارش ایلنا، محمد جواد حشمتی مهذب، رییس کل دادگستری استان تهران در مراسم تقدیر از قضات و کارکنان نمونه کشوری دادگستری تهران، اظهار کرد: ما در استان تهران سرمایه‌های انسانی بسیار عالی از جمله قضات فرهیخته و دانشمند و همچنین کارکنان بسیار خوبی داریم که این موضوع باعث مباهات و افتخار است.

وی افزود: وظیفه قوه قضائیه رسیدگی و صدور آراء قضایی است و باید به سمت و سویی حرکت کنیم که قضات در رسیدگی‌ها با فراغ بال و آسودگی خاطر بهترین خدمت را با مطالعه، از طریق صدور آراء متقن ارائه نمایند.

رییس کل دادگستری استان تهران متذکر شد: مردم نگران حقوق و رسیدگی سطحی به پرونده‌های خود هستند و این مهمترین نگرانی و دغدغه آنان است و در این رابطه همکاران قضایی و اداری ما وظیفه دارند با دقت فراوان و به درستی به وظیفه و تکالیف قانونی خود عمل نمایند.

این مقام قضایی وظیفه مدیران را پشتیبانی از قضات و کارکنان دانست و بیان کرد: مدیران در ستاد دادگستری استان تهران باید تلاش نمایند و با رفع موانع و مشکلات، فضایی فراهم باشد تا قضات آسوده خاطر در منصب قضا به وظیفه خود عمل نمایند.

رییس کل دادگستری استان تهران یادآور شد: ما در رفع معظل اطاله دادرسی در سال ۹۸ عملکرد خیلی خوبی داشتیم و در حدود یک چهارم از کل رسیدگی‌های صورت گرفته در سطح کشور، مربوط به استان تهران بود و این کار بزرگ را مدیون شما عزیزان هستیم و برای شما در مسیر خدمت متعالی آرزوی موفقیت و توفیق دارم.

احسان مظفری، معاون قضایی رییس کل و معاونت منابع انسانی دادگستری استان تهران هم در این مراسم گفت: بر اساس آیین نامه اعلامی و مطابق ضوابط و مقررات مدون، با همکاری واحد نظارت و ارزشیابی قضات، حوزه ریاست و مدیریت نظارت و ارزشیابی کارکنان از میان جمع زیادی از همکاران شاغل در سطح استان، مجتمع‌های قضایی و نواحی دادسرا، افرادی انتخاب و به معاونت منابع انسانی قوه قضائیه معرفی می‌شوند که جمع حاضر جزء منتخبین نهایی هستند و برای آنان آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز