خبرگزاری کار ایران

رئیسی در شورای عالی قوه قضاییه:

آماده برخورد با بخش امنیتی اخلال در بازار ارز هستیم/ ضوابط عزاداری ماه محرم هر چه زودتر ابلاغ شود

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۹۸۱

​رئیس قوه قضاییه گفت: برای برخورد با آن بخش از بازار ارز که جنبه اخلال امنیتی و سیاسی دارد، آمادگی کامل داریم.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای عالی قوه قضاییه با تبریک سالروز میلاد امام هادی (ع) گفت: باید از شخصیت و آموزه‌های والای این امام بزرگوار، عبودیت پروردگار، بندگی خدا، توجه به جایگاه امامت و ولایت و کمک مومنانه را بیاموزیم.

وی مدیریت بازار ارز و کنترل قیمت‌ها در بازار ارز را ضروری دانست و گفت: آن بخش از این مسئله که جنبه امنیتی و سیاسی دارد، اگر دستگاه‌های امنیتی و سیاسی کشور در این باره گزارش کنند حتما دستگاه قضایی همکاری می‌کند.

رئیس دستگاه قضا افزود : مدیریت بازار و کنترل قمیت‌ها و مراقبت از معیشت مردم، تاکید و خواست رهبر معظم انقلاب، مردم و نخبگان است و مدیریت بازار و قیمت‌ها امری شدنی است که دستگاه‌های مسئول باید در این زمینه اهتمام داشته باشند.

وی تاکید کرد: دستگاه قضایی نیز در این زمینه هر گونه همکاری لازم را خواهد کرد.

رئیسی گفت: با ابلاغ هر چه زودتر این ضوابط مردم خواهند توانست با رعایت ضوابط بهداشتی عزاداری‌های خود را برای سرور و سالار شهیدان در سراسر کشور برپا کنند.

رئیس قوه قضاییه همچنین با تقدیر از فعالان بهداشت و درمان کشور به ویژه پزشکان، پرستاران و کارکنان بخش بهداشت و درمان سراسر کشور به عنوان افسران خط مقدم مقابله با کرونا گفت: فعالان بهداشت و درمان کشور خوش درخشیدند و باعث دلگرمی مردم شدند.

وی همچنین حضور مومنانه طلاب، دانشجویان و جوانان را در سراسر کشور که به فرمایش رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و به کمک بخش بهداشت و درمان شتافتند بسیار ارزشمند و قابل تقدیر دانست.

رئیس قوه قضاییه همچنین از نهاد‌های انقلابی کشور به خاطر احساس وظیفه و آفریدن جلوه‌های زیبایی از احسان و نیکوکاری قدردانی کرد.

ادامه دارد...

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز