خبرگزاری کار ایران

انصاری:

صادرات فرآورده‌ها به کشور‌های همسایه افزایش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۶۰۳

معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه با بیان اینکه صادرات فرآورده‌ها به کشور‌های همسایه افزایش می‌یابد، افزود: با ایجاد تسهیلات و مشوق‌ها حجم این صادرات بیشتر خواهد شد.

به گزارش ایلنا، "غلامرضا انصاری" معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه در پایان جلسه ستاد شورای هماهنگی روابط اقتصادی خارجی با تاکید بر اینکه این جلسه نهمین جلسه ستاد در سال جاری بود، گفت: موضوع اصلی، بحث صادرات بود، همه اعضا تاکید داشتند که تمام سازمان‌ها برای موضوع صادرات در کشور بسیج شوند.

وی با اشاره به اینکه تسهیل صادرات به تشویق تولیدکنندگان کمک می‌کند، افزود: در جلسه امروز وزارت امورخارجه اعلام کرد، تمام امکاناتش را برای کمک به توسعه صادرات و تحقق اهداف وزارت صمت بسیج می‌کند.

انصاری همچنین با اشاره به گزارش "حمید زادبوم" معاون توسعه صادرات وزارت صمت در این جلسه، گفت: در این گزارش از اهداف صادراتی این وزارتخانه صحبت شد؛ برنامه‌های خوبی ترتیب داده شده است، اما باید تلاش شود همه دستگاه‌ها به وزارت صنعت، معدن و تجارت در تحقق این اهداف و برنامه‌ها کمک کنند.

وی با اعلام این خبر که صادرات فرآورده‌ها به کشور‌های همسایه افزایش می‌یابد، افزود: با ایجاد تسهیلات و مشوق‌ها حجم این صادرات بیشتر خواهد شد.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه در بخش دیگری از این گفتگو اظهار داشت: همه اعضای جلسه متفق القول بودند که باید به تجهیزات گمرکی کشور کمک شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز