خبرگزاری کار ایران

رویترز:

کره‌جنوبی و ژاپن از انتقال پول نقد به کانال مالی سوئیس خودداری می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۴۹۱

رویترز در گزارشی به تحریم‌های آمریکا پرداخت و نوشت: مقام‌های کره جنوبی و ژاپن از انتقال پول نقد به سوئیس بدون اجازه آمریکا خودداری می‌کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، تحریم‌های آمریکا موجب اختلال در مبادله اقلام بشردوستانه با ایران شده است.  در واقع تحریم‌های آمریکا مبادله کالاهای بشردوستانه با ایران را دچار مشکل کرده است.

این در حالی است که دولت آمریکا ادعا می‌کند مبادله دارو و مواد غذایی تحریم نیست اما بانک‌ها و دولت‌ها هیچ تمایلی به انتقال آن ندارند، زیرا نسبت به این موضوع نگران هستند که این اقدام آنها ممکن است به‌صورت ناخواسته تحریم‌های آمریکا را نقض کند.

مقام‌های کره جنوبی و ژاپن از انتقال پول نقد به سوئیس بدون اجازه آمریکا خودداری می‌کنند.

یک مقام وزارت خارجه کره جنوبی گفت: با در نظر گرفتن  تحریم‌های آمریکا، بازگرداندن پول به‌صورت نقد ممکن نیست. هر گونه مجوز درباره این وجوه باید از طرف آمریکا صادر شود.

سئول درباره انتقال پول ایران به مسیر کانال سوئیس مذاکراتی را انجام داده است. اما آمریکا نظر مثبتی درباره چنین طرح‌هایی ندارد. مشخص نیست چرا ایالات متحده آمریکا برای چنین مبادلاتی مجوز صادر نکرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز