خبرگزاری کار ایران

وزیر اطلاعات:

شارمهد جایگاه خود را در طبقه ششم سرویس اطلاعات داخلی آمریکا می‌دانست/ وی حدود ۲۷ اقدام تروریستی داشت

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۲۸۴

وزیر اطلاعات در توضیح موضوع دستگیری سرکرده گروه تروریستی تندر به دست سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: افرادی همچون شارمهد با تکیه به آمریکا و رژیم صهیونیستی اشتباه کردند و این دو، تا زمانی از این افراد حمایت می کنند که نفعی برایشان داشته باشند.

به گزارش ایلنا،  سید محمود علوی درباره تکذیب رسانه‌های خارجی نسبت به دستگیری جمشید شارمهد توسط وزارت اطلاعات افزود: علت انکار رسانه های خارجی مورد حمایت بودن این شخص از سوی دو سرویس اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل است و بعید می دانستند که وزارت اطلاعات بتواند از پوشش حمایتی انها عبور و جمشید شارمهد را با یک برنامه پیچیده هدایت کند و در داخل کشور در اختیار بگیرد.

وی درباره هویت شارمهد گفت: در بین جریان های سلطنت طلب، جریان سلطنت طلبی جمشید شارمهد تنها جریانی بود که بسیار خشن عمل می کرد و بدنبال اثبات این جریان با عملیات تروریستی بود تا جایی که در حسینیه شیراز جنایت بزرگی مرتکب و موجب شهید و زخمی شدن جمعی از هموطنان شد.

وزیر اطلاعات افزود: جشمید شارمهد حدود ۲۷ اقدام تروریستی داشته است که با همت و هوشیاری و اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) همه آنها خنثی شد.

علوی درباره ارزش عملیات دستگیری شارمهد گفت: این شخص جایگاه خود را درطبقه ششم سرویس اطلاعات داخلی آمریکا می دانست اما امروز در چنگ سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه جریان های معاند دارای بی وزنی در برابر اقتدار جمهوری اسلامی هستند افزود: این شخص هم مانند باقی جریان های معاند، صفر محسوب می شود و دشمنان جمهوری اسلامی ایران را هم به غلط انداخته اند.

وی درباره نحوه دستگیری جمشید شارمهد با توجه به حمایت سرویس های اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی گفت: این اولین ضربه وزارت اطلاعات به معاندین نیست درگذشته هم از این قبیل اقدامات مانند دستگیری ریگی زیاد داشته است.

وی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی تا زمانی از این افراد استفاده می کنند که برای آنها نفع داشته باشند و زمانی که بهره ای نبرند همانند دستمال کاغذی این افراد را داخل سطل زباله می اندازند.

وزیر اطلاعات ادامه داد: آمریکا و رژیم صهیونیستی با تصور اینکه این افراد می توانند در برابر جمهوری اسلامی ایران منشاء اثر باشند دچار اشتباه شده اند.

 علوی درباره اقدام بین المللی برای دستگیری این فرد گفت: با توجه به جنایتی که این شخص و مجموعه او در شیراز رقم زدند از طریق اینترپل شکایت کردیم ولی این فرد با هویت واقعی به کشورهای مختلف رفت و آمد داشت و این نشان دهنده پوچ بودن شعار مبارزه با تروریزم آمریکایی ها و هم پیمانان اروپایی آنها است.

وی افزود: محمد رضا کلاهی، عامل جنایت هفتم تیر و شهادت دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام، ۳۰ سال با هویت جعلی در کشور هلند «مهد حقوق بشر» زندگی می کرد که حکومت و سرویس اطلاعاتی آنها نسبت به تروریست بودن این فرد آگاه بودند و در پایان بصورت مرموزی کشته شد.

سربازان گمنام امام زمان(عج) روز شنبه به یک گروه تروریستی مستقر در آمریکا ضربه اساسی وارد کرده اند.

سردسته گروه تروریستی «تندر» (انجمن پادشاهی) در دستان وزارت اطلاعات قرار گرفت.

جمشید شارمهد سرکرده گروه تروریستی تندر که از آمریکا عملیات مسلحانه و خرابکارانه در ایران را هدایت می‌کرد، در پی عملیاتی پیچیده، اکنون در دستان قدرتمند سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار دارد.

شارمهد در سال ۱۳۸۷ عملیات انفجار در حسینیه سیدالشهدای شیراز را طراحی و هدایت کرد.

در آن اقدام تروریستی، ۱۴ نفر شهید و ۲۱۵ نفر از عزاداران حسینی زخمی شدند.

گروه تروریستی تندر در سال‌های اخیر نیز قصد اجرای چند عملیات بزرگ را داشت.

منفجر کردن سد سیوند شیراز، انفجار بمب‌های سیانوری در نمایشگاه کتاب تهران و منفجر کردن حرم حضرت امام خمینی(ره) هنگام برگزاری مراسم عمومی از جمله این عملیات بود.

این عملیات تروریستی با تسلط اطلاعاتی مأموران وزارت اطلاعات ناکام ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز