خبرگزاری کار ایران

دستور کار کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مشخص شد؛

حضور سرپرست وزارت صمت برای ارائه گزارش/ بررسی تعرض جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمایی ایرانی

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۰۶۴

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس این هفته بررسی تعرض جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای مسافربری و همچنین استماع گزارش سرپرست وزارت سمت را در دستور کار خود قرار داد.

به گزارش ایلنا، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس طبق دستورکار اعلام شده در روز یکشنبه ۱۲مردادماه بعد از مروری بر اخبار و تحولات اخیر، به بررسی ابعاد مختلف حادثه تعرض جنگنده‌های آمریکا به هواپیمای مسافربری ماهان در حریم هوایی کشور سوریه با حضور مسئولان ذیربط خواهند پرداخت.

همچنین ادامه تدوین و تعیین اولویت ها و برنامه های یکساله کمیسیون از دیگر دستورکارهای روز یکشنبه اعضا خواهد بود. روز سه شنبه ۱۴ مردادماه اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس در نوبت صبح پس از بررسی آخرین تحولات به استماع گزارش کارگروه امنیت پیرامون ارائه گزارش نتایج بررسی حوادث اخیر کشور می پردازند و سپس گزارش کارگروه حقوق بشر درباره گزارش فعالیت‌های دستگاه های ذیربط و ارائه دورنمایی از وضعیت جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با حقوق بشر در مجامع بین المللی و بررسی ابعاد حقوقی ترور شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی قرائت می شود.

در نهایت اعضا به استماع گزارش رئیس سازمان غذا و دارو خواهند پرداخت. به گزارش خانه ملت، اعضای کمیسیون امنیت ملی در ادامه جلسات روز سه شنبه خود در نوبت عصر، بعد از مروری بر آخرین تحولات، گزارش مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت از واردات و تأمین کالاهای اساسی را خواهند شنید و سپس کارگروه دفاعی گزارشی در خصوص آخرین وضعیت عملیات مین‌روبی کشور ارائه می کند.

کمیسیون امنیت ملی صبح روز چهارشنبه ۱۵ مرداد ماه جلسه ای با حضور هیأت رئیسه این کمیسیون و رؤسای کارگروه‌های آن خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز