خبرگزاری کار ایران

این هفته انجام می‌شود؛

از ارائه گزارش انفجار کلینیک سینا اطهر تهران تا حضور وزیر رفاه در کمیسیون بهداشت

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۰۴۹

دستور کار کمیسیون بهداشت در هفته جاری به بررسی گزارش مسئولان ذی‌ربط درباره انفجار در کلینیک سینای اطهر تهران و ارائه گزارش وزیر کار خواهد گذشت.

به گزارش ایلنا،  کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی روزهای یک شنبه، دوشنبه و سه شنبه ۱۲ تا۱۴ مردادماه تشکیل جلسه خواهد داد.

بر این اساس  ادامه بررسی آخرین وضعیت ویروس کرونا در کشور و راه های مدیریت و کنترل آن و همچنین بررسی طرح جهش تولید دانش بنیان در دستور کار روز دوشنبه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس قرار دارد .

همچنین آخرین وضعیت جمعیت کشور و استماع آخرین اقدامات صورت گرفته توسط مسئولان ذی‌ربط در خصوص حادثه کلینیک سینا اطهر تهران جهت ارائه گزارش به صحن کمیسیون و مجلس شورای اسلامی در جلسه روز دوشنبه ( ۱۳ مردادر ماه)  مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

گفتنی است کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس در جلسه صبح روز سه شنبه (۱۴ مرداد ماه) از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ارائه گزارش در خصوص اقدامات انجام گرفته و برنامه‌های آتی آن وزارتخانه دعوت کرده است. همچنین اتخاذ تصمیم در خصوص گزارش نهایی تهیه شده در خصوص حادثه کلینیک سینا اطهر تهران جهت قرائت در صحن مجلس شورای اسلامی و ادامه بررسی نقشه راه و تعیین اولویت‌های کمیسیون در دستور کار جلسه بعد از ظهر این کمیسیون قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز