خبرگزاری کار ایران

بررسی طرح شفافیت آرای نمایندگان در جلسه هفته جاری کمیسیون فرهنگی

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۰۴۱

بررسی طرح شفافیت آرای نمایندگان و جهش تولید دانش‌بنیان و همچنین استماع گزارش وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در دستور کار هفته جاری کمیسیون فرهنگی مجلس قرار دارد.

به گزارش ایلنا، کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه و سه شنبه هفته جاری تشکیل جلسه خواهد داد.

اخبار فرهنگی، طرح شفافیت آرای نمایندگان  و طرح جهش تولید دانش بنیان روز ( یکشنبه، ۱۲ مردادماه)  در کمیسیون بررسی می شوند.

همچنین بررسی اخبار فرهنگی، بحث وبررسی پیرامون جمعیت و تعالی خانواده با حضور کارشناسان ذیربط، جلسه هیات رئیسه کمیسیون و استماع گزارش وزیر میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری در دستور کار صبح و عصر روز سه شنبه ( ۱۴ مردادماه ) کمیسیون قرار دارد.

ادامه بررسی ساختارهای کشور و تداخل بین آنها در کمیته برنامه، بودجه و اصلاح ساختار، بررسی مصوبات جلسه قبل در کمیته تبلیغات اسلامی، ارشاد، میراث فرهنگی، گردشگری، و صنایع دستی و بحث و بررسی پیرامون جمعیت وتعالی خانواده در کمیته زنان، خانواده، جوانان و تربیت بدنی و ادامه بحث و بررسی پیرامون اولویت‌های کمیته در کمیته فرهنگ، هنر، رسانه و فضای مجازی در دستور کار این هفته کمیته های کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز