خبرگزاری کار ایران

خاوازی به سوال نمایندگان در کمیسیون کشاورزی پاسخ می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۹۴۸۰۳۷

وزیر جهاد کشاورزی در هفته جاری به منظور پاسخگویی به سوالات نمایندگان در کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی حاضر می‌شود.

به گزارش ایلنا، دستور کار نشست‌های کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در روزهای (یکشنبه ۱۲ مردادماه) و (سه شنبه ۱۴ مردادماه) اعلام شد.

بر اساس این گزارش در نشست روز ( یکشنبه ۱۲ مردادماه) تقاضای آقای علی اکبر علیزاده برمی نماینده مردم دامغان عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی جهت عضویت در کمیسیون برنامه و بودجه به رای گذاشته می‌شود، همچنین در این نشست با دعوت از مدیران صندوق بیمه محصولات کشاورزی، سازمان تامین اجتماعی و سایر مسئولین ذی‌ربط مسائل و مشکلات بیمه کشاورزان و محصولات کشاورزی بررسی و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ می‌شود.

گفتنی است در نشست صبح روز( سه‌شنبه ۱۴ مردادماه) کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس با دعوت از مسئولان ذی‌ربط مسائل، مشکلات، پیشنهادات و راهکارهای حمایت از مرغ لاین آرین بررسی و کمیته دامپروری کمیسیون نیز گزارشی در این زمینه ارائه می‌کند.

لازم به ذکر است در نشست بعدازظهر(سه‌شنبه ۱۴ مردادماه) کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست وزیر جهاد کشاورزی به منظور پاسخگویی به سوالات سید سلمان ذاکر نماینده محترم ارومیه، بهروز محبی نجم‌آبادی، محمد صفری ملک میان دلوئی، سید محمود مولوی به همراه ۱۴ نفر از نمایندگان، محمدحسن آصفری، عباس گودرزی، علی خضریان و احمد مرادی حاضرمی‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز