خبرگزاری کار ایران

روحانی در تماس تلفنی امیر قطر:

ایران هیچ مانع و محدودیتی برای توسعه روابط و همکاری‌ها با قطر ندارد

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۴۴۴

رئیس جمهور روابط ایران و قطر را دوستانه و برادرانه دانست و بر ضرورت تلاش در راستای توسعه و تحکیم مناسبات و همکاری‌های همه جانبه تهران-دوحه تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والسلمین حسن روحانی روز پنجشنبه در تماس تلفنی «شیخ تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر باوی، با تبریک عید سعید قربان به دولت و ملت قطر ابراز امیدواری کرد که این عید برای همه مسلمانان جهان مبارک بوده و همگان بتوانند از برکات این عید بزرگ استفاده کنند.

رئیس جمهور روابط ایران و قطر به عنوان دو همسایه قدیمی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران ایران هیچ مانع و محدودیتی برای توسعه روابط و همکاری‌ها با قطر به عنوان کشور دوست و برادر ندارد.
دکتر روحانی اظهار امیدواری کرد تا با تلاش مسوولان دو کشور در کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و قطر، شاهد توسعه و تحرک در همکاری‌ها و مناسبات اقتصادی فی مابین بوده و در آینده نزدیک با بهبود شرایط اجلاس حضوری مسوولان دو کشور برگزار شود.

رئیس جمهور با اشاره به ضرورت توسعه روابط ایران و قطر با توجه به شرایط حساس منطقه، خاطرنشان کرد: امنیت و ثبات منطقه تنها در چارچوب همکاری‌های منطقه‌ای قابل دسترس است و مطمئنا با گسترش همکاری‌ها می توانیم شرایط بهتری را برای منطقه به ارمغان بیاوریم.

«شیخ تمیم بن حمد آل ثانی» نیز در این گفتگوی تلفنی با تبریک متقابل عید سعید قربان به دولت ملت ایران ابراز امیدواری کرد این عید برای ملت‌های مسلمان جهان همراه با خیر و برکت باشد.

امیر قطر با اشاره به ضرورت توسعه روابط و همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر، تصریح کرد: توسعه مناسبات و همکاری‌ها با ایران همواره برای قطر اهمیت داشته و امیدوارم با عبور از سختی‌ها و مشکلات در راستای توسعه بیش از پیش و همه جانبه روابط دو کشور گام‌های بلندی برداشته شود

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز