خبرگزاری کار ایران

سفیر ایران در عراق درگذشت آیت الله ناصری را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۹۴۷۳۶۵

سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد در پیامی درگذشت آیت‌الله محمد باقر ناصری از علمای معروف عراق را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، ایرج مسجدی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد در پیامی درگذشت آیت‌الله محمد باقر ناصری از علمای معروف عراق را تسلیت گفت.

متن پیام مسجدی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

خبر ارتحال آیت الله شیخ محمد باقر ناصری موجب تأثر و تألم فراوان گردید. آن بزرگوار سالیان متمادی از عمر شریف خود را در راه ترویج معارف ائمه هدی علیهم السلام و خدمت به مردم و اهل علم و عموم مؤمنین صرف نمود و به حق از خدمتگزاران صادق دین و مذهب بودند.

اینجانب فرض می دانم این ضایعه را به خانواده جلیل القدر آیت الله ناصری و دیگر وابستگان ایشان و همچنین به مسئولان‌  و مردم شریف عراق تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن فقید سعید علو درجات و برای تمامی بازماندگان صبر جمیل و أجر جزیل مسألت بنمایم. 

آیت الله محمد باقر ناصری از علمای معروف عراق و امام جمعه سابق شهر ناصریه مرکز استان ذی قار روز گذشته (چهارشنبه) در سن ۹۰ سالگی در نجف اشرف چشم از جهان فرو بست.

رئیس جمهوری و نخست وزیر عراق نیز در پیام های جداگانه ارتحال آیت الله ناصری را تسلیت گفتند.

این عالم فقید، فرزند آیت الله شیخ عباس الخوابیری الناصری و مؤسس کتابخانه عمومی امام محمد باقر (ع)، مدرسه علوم دینی و مجله همبستگی اسلامی بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز